بررسی اثرات خلاقیت، هوش و ویژگی های شخصیتی بر میزان درک و فهم جوانان ۱۷ تا ۱۸ ساله مجرد و مذکر در دو کشور ایران و آذربایجان نسبت به دو بیتی های شهریار و وهاب زاده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثرات خلاقیت، هوش و ویژگی های شخصیتی بر میزان درک و فهم جوانان ۱۷ تا ۱۸ ساله مجرد و مذکر در دو کشور ایران و آذربایجان نسبت به دو بیتی های شهریار و وهاب زاده دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثرات خلاقیت، هوش و ویژگی های شخصیتی بر میزان درک و فهم جوانان ۱۷ تا ۱۸ ساله مجرد و مذکر در دو کشور ایران و آذربایجان نسبت به دو بیتی های شهریار و وهاب زاده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات خلاقیت، هوش و ویژگی های شخصیتی بر میزان درک و فهم جوانان ۱۷ تا ۱۸ ساله مجرد و مذکر در دو کشور ایران و آذربایجان نسبت به دو بیتی های شهریار و وهاب زاده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثرات خلاقیت، هوش و ویژگی های شخصیتی بر میزان درک و فهم جوانان ۱۷ تا ۱۸ ساله مجرد و مذکر در دو کشور ایران و آذربایجان نسبت به دو بیتی های شهریار و وهاب زاده :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)
تعداد صفحات :۲۶
این تحقیق، به بررسی اثرات خلاقیت، هوش و ویژگی های شخصیتی بر میزان درک و فهم جوانان ۱۷ تا ۱۸ ساله مجرد و مذکر در دو کشور ایران و آذربایجان نسبت به دو بیتی های شهریار و وهاب زاده پرداخته و سوال اصلی تحقیق بدین ترتیب تدوین شد که: آیا هوش، خلاقیت و ویژگی های شخصیتی، می تواند میزان درک و فهم را افزایش دهند یا خیر؟ در راستای پاسخ گویی به سوال اصلی تحقیق، فرضیه اصلی بدین ترتیب عنوان گردید که هوش، خلاقیت و ویژگی های شخصیتی، بر میزان درک و فهم جوانان از اشعار شهریار و وهاب زاده موثر است. روش تحقیق حاضر توصیفی، از نوع زمینه یابی است. جامعه آماری تحقیق حاضر نیز که در حیطه جوامع نامحدود جای می گیرد، عبارتند از: جوانان ۱۷ تا ۱۸ ساله مجرد و مذکر ایران و آذربایجان که از این تعداد، ۱۲۰ نفر از جوانان ایران و ۱۲۰ نفر از جوانان آذربایجان که همگی در دامنه سنی ۱۷ تا ۱۸ سال واقع شده و مجرد و مذکر می باشند، به عنوان حجم نمونه تحقیق حاضر انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این تحقیق عبارتند از: آزمون خلاقیت تورنس، مقیاس هوشی استانفورد- بینه، ویژگی های شخصیتی NEO و دوبیتی های منظوم؛ که تمامی ابزار دارای روایی و اعتبار (بالاتر از ۰.۷۰) می باشند. در نهایت، با استفاده از مدل آماری رگرسیون چندمتغیری، به آزمون فرضیه های تحقیق پرداخته و یافته های تحقیق نشان داد که رابطه معناداری بین خلاقیت، استدلال سیال، دانش و انعطاف پذیری با میزان درک و فهم وجود دارد. بدین ترتیب که با افزایش خلاقیت، استدلال سیال، دانش و انعطاف پذیری، میزان درک و فهم از اشعار شهریار و وهاب زاده نیز افزایش می یابد.
کلید واژه: خلاقیت، هوش، ویژگی های شخصیتی، درک و فهم
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.