مطالعه مهارتهای ارتباطی مدیران از دیدگاه کارکنان در حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه مهارتهای ارتباطی مدیران از دیدگاه کارکنان در حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه مهارتهای ارتباطی مدیران از دیدگاه کارکنان در حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه مهارتهای ارتباطی مدیران از دیدگاه کارکنان در حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه مهارتهای ارتباطی مدیران از دیدگاه کارکنان در حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پیاورد سلامت

تعداد صفحات :۱۰

زمینه و هدف: از آنجا که کارآمدی مدیر به داشتن مهارتهای ارتباطی مناسب با کارمندان بستگی دارد، مطالعه حاضر به منظور تعیین مهارتهای ارتباطی مدیران حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد.روش بررسی: مطالعه از نوع توصیفی- تحلیلی به صورت مقطعی بود و جامعه پژوهش آن ۲۹۸ نفر از کارکنان معاونتهای پشتیبانی، پژوهشی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی، دانشجویی و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز را شامل می شد که به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه ۲۱ سوالی بود که در سه حیطه مهارت کلامی، گوش دادن موثر و بازخورد طراحی شد. نرم افزار مورد استفاده spss بود .یافته ها: میانگین سنی پاسخگویان ۷±۳۲.۷ سال بود. اکثر پاسخگویان زن، لیسانس و شاغل در معاونت پشتیبانی بودند. اغلب پاسخگویان مهارت کلامی مدیر بلافصل خود را خوب و مهارتهای گوش دادن موثر و بازخوردش را متوسط ارزیابی کردند. بالاترین نمره مهارتهای ارتباطی در حوزه معاونت دانشجویی و پایین ترین نمره در حوزه معاونت پژوهشی گزارش شد. با بالا رفتن سن p=0.001)) و سابقه کاری کارمندان p=0.001))، مهارت بازخورد مدیر پایین تر ارزیابی شد. مهارت بازخورد مدیران در سطوح مختلف تحصیلی اختلاف آماری معنی داری داشت (p=0.001).نتیجه گیری: سطح متوسط مهارتهای ارتباطی گوش دادن موثر و بازخورد می تواند ناشی از عدم توجه کافی علمی و عملی مدیران بر مساله ارتباطات باشد. پیشنهاد می شود نوآموزی و بازآموزی مدیران به منظور آشنایی با اهمیت ارتباطات موثر و کاهش موانع ارتباطی در قالب کارگاههای آموزشی انجام شود.

کلید واژه: مهارتهای ارتباطی، مدیران، کارکنان، کلامی، گوش دادن موثر، بازخورد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.