مقاله مفهوم پردازی “سرآمدی بازاریابی” در شرکت های تولیدی با رویکرد کیفی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مفهوم پردازی “سرآمدی بازاریابی” در شرکت های تولیدی با رویکرد کیفی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مفهوم پردازی “سرآمدی بازاریابی” در شرکت های تولیدی با رویکرد کیفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مفهوم پردازی “سرآمدی بازاریابی” در شرکت های تولیدی با رویکرد کیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مفهوم پردازی “سرآمدی بازاریابی” در شرکت های تولیدی با رویکرد کیفی :

مقاله مفهوم پردازی “سرآمدی بازاریابی” در شرکت های تولیدی با رویکرد کیفی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)) از صفحه ۴۳ تا ۶۲ منتشر شده است.
نام: مفهوم پردازی “سرآمدی بازاریابی” در شرکت های تولیدی با رویکرد کیفی
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سرآمدی بازاریابی
مقاله ارزشهای محوری
مقاله معیار
مقاله تحلیل محتوای کیفی
مقاله کدگذاری نظری

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
سرآمدی بازاریابی، چارچوب جامعی از ارزش های محوری، معیارها و شاخص ها در تمامی ابعاد بازاریابی است، که به مدیران بازاریابی سازمان های فعال در صنایع گوناگون کمک می کند تا با ارزیابی مستمر فعالیت ها، رویه ها، فرآیندها و نتایج بازاریابی شان، نقاط قوت و حوزه های بهبود خود را شناسایی کرده و برای بهبود آنها، برنامه ریزی نمایند. علیرغم رایج بودن این مفهوم و وجود جوایزی در کشورهای مختلف با عنوان سرآمدی بازاریابی، تاکنون مطالعات نظری جامع و مانعی در این حوزه انجام نشده است و خلا وجود الگویی علمی و معتبر در این حوزه شدیدا احساس می شود. هدف اصلی این تحقیق مفهوم پردازی سرآمدی بازاریابی در شرکت های فعال در صنایع تولیدی ایران بود که در آن ضمن مشخص کردن ارزش های محوری سرآمدی بازاریابی، معیارهایی جهت ارزیابی عملکرد و برنامه ریزی بهبود درحوزه بازاریابی ارایه گردید. همچنین روابط مفهومی میان معیارها تعیین گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.