بررسی نگرش مخاطبان درباره تاثیر پیام های سلامت تلویزیون
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نگرش مخاطبان درباره تاثیر پیام های سلامت تلویزیون دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نگرش مخاطبان درباره تاثیر پیام های سلامت تلویزیون کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش مخاطبان درباره تاثیر پیام های سلامت تلویزیون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نگرش مخاطبان درباره تاثیر پیام های سلامت تلویزیون :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات فرهنگ – ارتباطات
تعداد صفحات :۴۲
طراحی پیام های سلامت مقوله ای میان رشته ای است که از حوزه ارتباطات سلامت و مطالعه های نوین ارتباطات و آموزش بهداشت نشئت گرفته است. آنچه در این مقاله بدان پرداخته ایم، بررسی میزان تاثیر پیام های سلامت بر مخاطبان تلویزیون است. پرسش مهم مقاله این است که چگونه رسانه ای مانند تلویزیون از طریق تولید و پخش پیام ها و اطلاعات سلامت محور، منجر به تغییر رفتار در فرد می شود؟ به این اعتبار، حوزه مربوط به تاثیر پیام در این پژوهش، رفتار مخاطبان است.پیام های سلامت در این پژوهش به پیام هایی اطلاق می شوند که مستقیم یا غیرمستقیم (در قالب فیلم ها، سریال ها و سایر برنامه های تلویزیون) به بحث سلامت فردی و اجتماعی مردم از جمله: سبک زندگی سالم، پیشگیری و یا درمان بیماری ها می پردازند.برای سنجش تاثیر این دسته از پیام ها بر مخاطبان، نمونه آماری را با حجم ۶۰۰ نفر از میان شهروندان بالای ۱۵ سال تهرانی انتخاب کرده ایم. روش این پژوهش پیمایش است. از مهم ترین یافته های پژوهش این است که پیام های سلامت تلویزیون برای تغییر رفتار در فرد کافی نیستند و ارتباطات میان فردی نقش مکمل را برای پیام های رسانه ای دارند.
کلید واژه: ارتباطات سلامت، پیام سلامت، تغییر رفتار، تاثیر پیام، تلویزیون، اطلاعات سلامت محور
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.