مدل پذیرش خدمات دولت الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط ایران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل پذیرش خدمات دولت الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط ایران دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل پذیرش خدمات دولت الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل پذیرش خدمات دولت الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل پذیرش خدمات دولت الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات مدیریت صنعتی

تعداد صفحات :۳۴

استفاده از خدمات دولت الکترونیک منافع بسیاری از جمله کسب مزیت رقابتی، کاهش هزینه های تولید، کاهش زمان انتظار، کسب و تسهیم اطلاعات را برای بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط به وجود می آورد. اما همچنان استفاده از خدمات الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط کمتر از میزان مورد انتظار است. هدف مقاله حاضر شناسایی عواملی است که بر پذیرش خدمات الکترونیکی توسط بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط موثرند. از اینرو این عوامل شناسایی و از ادبیات موضوع استخراج شدند. سپس یک مدل مفهومی با استفاده از چارچوب فن آوری، سازمان و محیط، که مشتمل بر ۸ عامل اصلی است مطرح شد. مدل مذکور در یک مطالعه میدانی با نمونه آماری ۹۸ صنعت کوچک و متوسط به آزمون گذاشته شد. تجزیه و تحلیل داده ها رابطه معنی داری بین عوامل منافع مستقیم، منافع غیر مستقیم، پیچیدگی، حمایت مدیریت ارشد، تخصص فن آوری اطلاعات، فشار دولت را با متغیر وابسته پذیرش خدمات الکترونیک اثبات کرد. رابطه معنی داری بین عوامل فشار صنعت و سازگاری با متغیر ملاک اثبات نشد. تمامی عوامل فوق رابطه مثبت با متغیر ملاک دارند اما عامل پیچیدگی رابطه منفی با متغیر ملاک پذیرش خدمات الکترونیک دارد. این تحلیل با استفاده از نرم افزار لیزرل و مدل سازی معادلات ساختاری انجام شد.

کلید واژه: پذیرش فن آوری اطلاعات، بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط، خدمات دولت الکترونیکی، تئوری اشاعه نوآوری ها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.