بررسی نگرش اعضای هیات علمی پیرامون تسهیم دانش در موسسات آموزشی عالی (مطالعه موردی دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش اعضای هیات علمی پیرامون تسهیم دانش در موسسات آموزشی عالی (مطالعه موردی دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش اعضای هیات علمی پیرامون تسهیم دانش در موسسات آموزشی عالی (مطالعه موردی دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش اعضای هیات علمی پیرامون تسهیم دانش در موسسات آموزشی عالی (مطالعه موردی دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش اعضای هیات علمی پیرامون تسهیم دانش در موسسات آموزشی عالی (مطالعه موردی دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش عالی ایران

تعداد صفحات :۱۸

هدف از این تحقیق بررسی نگرش اعضای هیات علمی پیرامون تسهیم دانش در موسسات آموزش عالی است. در این تحقیق از روش توصیفی-همبستگی و علی-مقایسه ای استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل ۱۹۷ نفر از اعضای هیات علمی (N=197) دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران هستندکه به صورت تمام وقت شاغل به تدریس در دانشکده می باشند، از این تعداد ۱۳۰ نفر (n=130) به روش نمونه گیری طبقه ای به عنوان نمونه آماری تحقیق انتخاب شدند. داده ها با استفاده از پرسشنامه به عنوان ابزار تحقیق جمع آوری گردید که روایی ظاهر و محتوای آن توسط جمعی از اساتید دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران و تربیت مدرس بررسی شد و روایی آن ۰.۸۹ به دست آمد. نتایج تجزیه و تحلیل نگرش نسبت به تسهیم دانش، نشان داد که اکثریت اعضای هیات علمی در دانشکده کشاورزی (۷۱ درصد) و دانشکده منابع طبیعی (۸۰ درصد)، نگرش کاملا مساعدی را نسبت به تسهیم و تبادل دانش خود با سایر همکاران ابراز کردند. بر همین اساس همبستگی معنی داری بین فرهنگ، ساختار دانشکده، فناوری اطلاعات، اعتماد اجتماعی، روابط اجتماعی فردی، و کار گروهی با متغیر وابسته تحقیق (نگرش پیرامون تسهیم دانش) به دست آمد. نتایج تجزیه و تحلیل رگرسیون به روش توام نیز مشخص نمود که متغیرهای بیان شده حدود ۵۰ درصد می توانند در نگرش افراد نسبت به تسهیم دانش نقش داشته باشند.

کلید واژه: تسهیم دانش، نگرش، فرهنگ، ساختار دانشکده، اعتماد اجتماعی، روابط اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.