عوامل موثر بر ترجیح بیماران در انتخاب یک بیمارستان بر اساس عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در بیمارستان های منتخب اصفهان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر ترجیح بیماران در انتخاب یک بیمارستان بر اساس عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در بیمارستان های منتخب اصفهان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر ترجیح بیماران در انتخاب یک بیمارستان بر اساس عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در بیمارستان های منتخب اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر ترجیح بیماران در انتخاب یک بیمارستان بر اساس عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در بیمارستان های منتخب اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر ترجیح بیماران در انتخاب یک بیمارستان بر اساس عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در بیمارستان های منتخب اصفهان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حکیم

تعداد صفحات :۱۲

مقدمه: مدیران و برنامه ریزان مراقبت های بهداشتی، درمانی باید بتوانند منابع موجود را با کاراترین و موثرترین وجه ممکن و در راستای پذیرش تعداد بیماران مناسب به کار برند. هدف این مطالعه، بررسی عوامل موثر بر ترجیح بیماران در انتخاب یک بیمارستان بر اساس عوامل آمیخته بازاریابی خدمات می باشد.روش کار: این پژوهش یک مطالعه توصیفی- مقطعی بود که در سال ۱۳۸۹ انجام شد. جامعه مورد پژوهش بیماران بیمارستان های منتخب شهر اصفهان بودند. نمونه گیری به روش تصادفی طبقه ای صورت گرفت (۳۵۰ نفر). ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه محقق ساخته عوامل آمیخته بازاریابی بود که اعتبار و روایی آن مورد تایید قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شد.یافته ها: بالاترین نمره از نظر بیماران در انتخاب بیمارستان، عامل کارکنان (پزشک و پیراپزشک) (۷۲.۲±۱۸.۴) بود و کمترین نمره مکان (فضای بیمارستان) (۴۴.۵±۱۹.۱) بود. در بیمارستان های دولتی، قیمت خدمات از مهم ترین عوامل انتخاب بیمارستان بود؛ ولیکن در بین بیمارستان های خصوصی، کارکنان (پزشک و پیراپزشک) مهم ترین عامل در انتخاب بیمارستان از طرف بیماران بود.نتیجه گیری: پیشرفت های اخیر و ماهیت خدمات فراهم شده در مراقبت های بهداشتی، نیاز به اجرای تکنیک های بازاریابی مبتکرانه را ایجاد نموده است. از طرفی مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی از دیگر مصرف کنندگان متفاوت بوده، نوعی روابط متفاوت را طلب می نمایند. از این رو در ارایه خدمت، توجه به اصول بازاریابی به ویژه عوامل آمیخته بازاریابی ضروری است.

کلید واژه: عوامل آمیخته بازاریابی، بیمارستان، اصفهان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.