ارائه مدلی مناسب برای پاسخ به نیازهای بازار کار از طریق ارتباط کارامد صنعت و دانشگاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی مناسب برای پاسخ به نیازهای بازار کار از طریق ارتباط کارامد صنعت و دانشگاه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی مناسب برای پاسخ به نیازهای بازار کار از طریق ارتباط کارامد صنعت و دانشگاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی مناسب برای پاسخ به نیازهای بازار کار از طریق ارتباط کارامد صنعت و دانشگاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی مناسب برای پاسخ به نیازهای بازار کار از طریق ارتباط کارامد صنعت و دانشگاه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : صنعت و دانشگاه

تعداد صفحات :۱۶

این تحقیق برای بررسی توانایی ها و قابلیت های دانش آموختگان دانشگاه های ایران در پاسخ به نیازهای شغلی و حرفه ای در منطقه انرژی پارس جنوبی به منظور ارائه مدلی کارامد برای ارتباط موثر صنعت و دانشگاه صورت گرفته است. به این منظور ابتدا با توجه به پیشینه تحقیق و مبانی نظری، چارچوب مفهومی برای توانایی ها و قابلیت های دانش آموختگان ارائه شد. با توجه به مولفه های این چارچوب پرسشنامه ای در پنج بخش تهیه و پس از اطمینان از روایی صوری و اعتبار آن (۰.۸۳)، داده ها از نمونه های مورد مطالعه (۳۳۶ نفر شامل ۹۶ مدیر و ۲۴۲ نفر از کارشناسانی که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند) که با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند گرد آوری شد. این داده ها با توجه به سوالات تحقیق و با استفاده از روش های آمار توصیفی و آمار استباطی چون آماره t تک نمونه ای و تحلیل عاملی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس نتایج بدست آمده چار چوبی پیشنهاد شد که به کمک آن بتوان رابطه مطلوبی بین آموزش های دانشگاهی در پاسخ به نیازهای بازار کار برقرار کرد. این چارچوب شامل پنج دسته مولفه اصلی فلسفه و اهداف، مبانی نظری، توانایی ها و قابلیت های دانش آموختگان دانشگاه ها (بعد فنی و ابزاری، بعد شناختی، بعد شخصیتی، بعد سازمانی، بعد مدیریتی و راهبردی و بعد ارتباطی)، ارزیابی چارچوب و عوامل محیطی است.

کلید واژه: توانایی ها و قابلیت های دانش آموختگان، ارتباط صنعت و دانشگاه، بازار کار، نیازهای شغلی، مدل مفهومی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.