مقایسه عناصر آزمون ترسیم درخت در کودکان ۹–۷ ساله مبتلا به اختلال نارساخوانی و کودکان عادی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه عناصر آزمون ترسیم درخت در کودکان ۹–۷ ساله مبتلا به اختلال نارساخوانی و کودکان عادی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه عناصر آزمون ترسیم درخت در کودکان ۹–۷ ساله مبتلا به اختلال نارساخوانی و کودکان عادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه عناصر آزمون ترسیم درخت در کودکان ۹–۷ ساله مبتلا به اختلال نارساخوانی و کودکان عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه عناصر آزمون ترسیم درخت در کودکان ۹–۷ ساله مبتلا به اختلال نارساخوانی و کودکان عادی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات روانشناسی تربیتی

تعداد صفحات :۲۱

هدف از انجام پژوهش حاضر مقایسه عناصر آزمون ترسیم درخت در کودکان ۹ – ۷ ساله مبتلا به اختلال نارساخوانی و کودکان عادی بوده است.طرح پژوهش علی-مقایسه ای و جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر و پسر عادی و مبتلا به اختلال یادگیری نارساخوانی (۹-۷ ساله) شهر زاهدان در سال تحصیلی ۸۸-۸۷ بوده است که از این تعداد، ۱۲۰ نفر با روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش شامل، آزمون هوشی وکسلر کودکان، آزمون اختلال خواندن و آزمون ترسیم درخت می باشد و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون همخوانی مجذور کا، جهت مقایسه دو گروه از لحاظ فراوانی سطوح عناصر در آزمون ترسیم درخت، استفاده شده است.یافته های پژوهش نشان داد که در ۱۰ شاخص از آزمون ترسیم درخت تفاوت معناداری بین کودکان نارساخوان و کودکان عادی وجود داشته است.

کلید واژه: اختلال نارساخوانی، آزمون ترسیم درخت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.