رضایت کاربران نسبت به کیفیت سیستم اطلاعات بیمارستانی در بیمارستان‌ های آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رضایت کاربران نسبت به کیفیت سیستم اطلاعات بیمارستانی در بیمارستان‌ های آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رضایت کاربران نسبت به کیفیت سیستم اطلاعات بیمارستانی در بیمارستان‌ های آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رضایت کاربران نسبت به کیفیت سیستم اطلاعات بیمارستانی در بیمارستان‌ های آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رضایت کاربران نسبت به کیفیت سیستم اطلاعات بیمارستانی در بیمارستان‌ های آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت اطلاعات سلامت

تعداد صفحات :۸

مقدمه: سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS یاHospital Information System ) سیستمی کامپیوتری است که از آن به عنوان ابزار الکترونیکی مدیریت اطلاعات بیمار استفاده می‌ شود و نقش مهمی در زمینه‌ ارایه‌ خدمات مراقبت سلامت با کیفیت ایفا می ‌کند. از این ‌رو رضایت کاربران نسبت به کیفیت HIS بسیار مهم است و در توسعه و تکامل سیستم بسیار موثر می ‌باشد. این مطالعه با هدف شناسایی میزان رضایت کاربران نسبت به کیفیت سیستم اطلاعات بیمارستانی در بیمارستان ‌های آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شد.روش بررسی: این پژوهش از نوع کاربردی بود که به روش توصیفی – مقطعی در سال ۱۳۸۶ انجام شد. جامعه‌ پژوهش را ۸۰ کاربر مجهز به HIS دو بیمارستان کرمانشاه تشکیل می ‌داد. برای انتخاب نمونه از روش نمونه ‌گیری ساده و در دسترس استفاده شد و گردآوری داده‌ ها با استفاده از پرسشنامه انجام گرفت. روایی و پایایی پرسشنامه به طریق اعتبار محتوا و آزمون – بازآزمون (r=0.80) بررسی گردید. تحلیل داده ‌ها با استفاده از آمار توصیفی و نرم ‌افزار SPSS صورت گرفت.یافته‌ ها: داده‌ ها نشان داد که ۳۹.۳ درصد کاربران نسبت به کیفیت رابط ‌های HIS، ۳۶.۹ درصد کاربران نسبت به کیفیت وظایف HIS و ۳۸.۲ درصد کاربران نسبت به کیفیت اطلاعات HIS راضی بودند و نیز ۳۰.۴ درصد کاربران نسبت به عملکرد HIS تا حدی راضی بودند. در کل، ۳۴.۹ درصد کاربران از کیفیت HIS راضی بودند.نتیجه ‌گیری: به طور کلی علل پایین بودن میزان رضایت کاربران (۳۴.۹ درصد) نسبت به کیفیت HIS، کمبود یا فقدان آموزش HIS به کاربران، فقدان کادر درمان در تیم پشتیبان HIS و عدم حذف کامل فرایند‌های دستی یا انجام کامل بعضی از فرایندها به صورت دستی بود.

کلید واژه: رضایت، سیستم اطلاعات بیمارستانی، بیمارستان‌ های آموزشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.