سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))
تعداد صفحات :۲۱
این پژوهش با هدف ارزیابی سبک های تصمیم گیری مدل اسپرولز و کندال در بین مشتریان فروشگاه های زنجیره ای سپه شهر تهران سوال اصلی این پژوهش به این صورت مطرح شد که اولویت و اهمیت سبک های تصمیم گیری مدل اسپرولز و کندال در بین مشتریان فروشگاه های زنجیره ای سپه شهر تهران چگونه است؟ نمونه آماری این تحقیق شامل ۱۸۰ نفر از اعضای جامعه آماری بود که به طور تصادفی با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. ابزار اصلی گردآوری داده ها، پرسشنامه حضوری بود. نتیجه تجزیه و تحلیل داده های تحقیق بیانگر آن بود که پنج سبک در بین مشتریان فروشگاه های زنجیره ای سپه شهر تهران شناسایی شد.
کلید واژه: خرده فروشی، رفتار مصرف کننده، سبک تصمیم گیری، مدل اسپرولز و کندال
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.