بررسی ارتباط راهبردهای رقابتی عام و پذیرش کسب و کار الکترونیکی بین شرکت های کوچک و متوسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی ارتباط راهبردهای رقابتی عام و پذیرش کسب و کار الکترونیکی بین شرکت های کوچک و متوسط دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی ارتباط راهبردهای رقابتی عام و پذیرش کسب و کار الکترونیکی بین شرکت های کوچک و متوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط راهبردهای رقابتی عام و پذیرش کسب و کار الکترونیکی بین شرکت های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی ارتباط راهبردهای رقابتی عام و پذیرش کسب و کار الکترونیکی بین شرکت های کوچک و متوسط :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات مدیریت راهبردی
تعداد صفحات :۱۸
کسب و کارهای کوچک و متوسط نقش حیاتی را در اقتصاد کشورها در سراسر دنیا ایفا می کنند و از این رو از ابعاد مختلف توسط صاحبنظران مورد مطالعه قرار گرفته اند. یکی از موضوعات مورد توجه در این زمینه بررسی میزان پذیرش کسب و کار الکترونیکی و عوامل موثر بر آن توسط این نوع از کسب و کارها است. مطالعات گذشته حکایت از آن دارند که راهبردهای سازمانی یکی از عواملی محسوب می شوند که می توانند بر فرایند پذیرش کسب و کار الکترونیکی تاثیرگذار باشند. از این رو این تحقیق با هدف دستیابی به این سوال طراحی شده است که آیا انتخاب راهبرد های رقابتی عام گوناگون منجر به دستیابی به سطوح مختلف پذیرش کسب و کار الکترونیکی می شوند یا خیر؟ این تحقیق بر روی شرکت های کوچک و متوسط تولیدکننده نرم افزار. نتایج این تحقیق نشان می دهد که هیچ گونه ارتباط معناداری بین نوع راهبردهای عام و سطح پذیرش کسب و کار الکترونیکی وجود ندارد.
کلید واژه: کسب و کار الکترونیکی، راهبردهای رقابتی عام، پذیرش کسب و کار الکترونیک، سازمان های کوچک و متوسط
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.