مقاله مقایسه اثر دو روش خودالگودهی و نمایش ویدیویی مدل ماهر بر اکتساب و یادگیری مهارت سرویس والیبال


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه اثر دو روش خودالگودهی و نمایش ویدیویی مدل ماهر بر اکتساب و یادگیری مهارت سرویس والیبال دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه اثر دو روش خودالگودهی و نمایش ویدیویی مدل ماهر بر اکتساب و یادگیری مهارت سرویس والیبال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه اثر دو روش خودالگودهی و نمایش ویدیویی مدل ماهر بر اکتساب و یادگیری مهارت سرویس والیبال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه اثر دو روش خودالگودهی و نمایش ویدیویی مدل ماهر بر اکتساب و یادگیری مهارت سرویس والیبال :

مقاله مقایسه اثر دو روش خودالگودهی و نمایش ویدیویی مدل ماهر بر اکتساب و یادگیری مهارت سرویس والیبال که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در رشد و یادگیری حرکتی-ورزشی (حرکت) از صفحه ۶۱ تا ۷۷ منتشر شده است.
نام: مقایسه اثر دو روش خودالگودهی و نمایش ویدیویی مدل ماهر بر اکتساب و یادگیری مهارت سرویس والیبال
این مقاله دارای ۱۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خودالگودهی
مقاله نمایش ویدیویی
مقاله اکتساب و یادداری و آزمون والیبال

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
تحقیق حاضر با هدف مقایسه تاثیر دو روش خودالگودهی و نمایش ویدیویی فرد ماهر بر یادگیری مهارت سرویس والیبال انجام شد. آزمودنی ها ۳۰ نفر از دانش آموزان مبتدی پسر ۱۴-۱۲ سال بودند که سابقه بازی والیبال نداشتند و پس از انجام پیش آزمون به دو گروه همسان تقسیم شدند. گروه خودالگودهی (۱۵ نفر) شیوه اجرای خود در تکلیف ملاک را و گروه نمایش ویدیویی فرد ماهر (۱۵ نفر) اجرای مهارت را توسط یک فرد ماهر از طریق فیلم ویدیویی تماشا می کردند. هر دو گروه آموزش کلامی نیز دریافت می کردند. مدت دوره ۴ هفته، هر هفته ۳ جلسه بود. در پایان جلسه دوازدهم آزمون اکتساب و ده روز بعد آزمون یادداری به عمل آمد. برای تحلیل داده ها از آزمون ها t همبسته و t مستقل استفاده شد. سطح معنی داری آلفای ۰۰۵ نیز در نظر گرفته شد. نتایج نشان داد که هر دو گروه در اکتساب و یادداری مهارت ملاک پیشرفت معنی داری داشتند. دو گروه تفاوت معنی داری در آزمون اکتساب با هم نشان ندادند، اما در یادداری تکلیف، گروه نمایش ویدیویی فرد ماهر برتری معنی داری بر گروه خودالگودهی داشت. به نظر می رسد نمایش ویدیویی فرد ماهر به یادگیری بهتر در سرویس والیبال منجر می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.