مقایسه کارکردهای اجرایی بر پایه اضطراب امتحان در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه کارکردهای اجرایی بر پایه اضطراب امتحان در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه کارکردهای اجرایی بر پایه اضطراب امتحان در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه کارکردهای اجرایی بر پایه اضطراب امتحان در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه کارکردهای اجرایی بر پایه اضطراب امتحان در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی

تعداد صفحات :۱۳

این پژوهش با هدف مقایسه کارکردهای اجرایی (استدلال، حافظه فعال و سازماندهی – برنامه ریزی) دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی با اضطراب امتحان بالا و پایین اجرا شد. پژوهش از نوع پس رویدادی و جامعه آماری آن دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران بودند که از میان آنها ۳۱۳ نفر به شیوه نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. ابزارهای سنجش شامل آزمون آندره ری (آندره ری، ۱۹۴۲)، خرده آزمون های تشابه ها و حافظه عددی هوش آزمای وکسلر (وکسلر، ۱۹۴۹) و سیاهه اضطراب امتحان (ابوالقاسمی و همکاران، ۱۳۷۵) بود. داده ها از طریق آزمون t گروههای مستقل و آزمون یو مان ویتنی تحلیل شد. یافته ها نشان داد بین دانش آموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین در کارکردهای اجرایی استدلال و حافظه فعال تفاوت معنادار (P<0.001) وجود دارد، ولی در کارکرد اجرایی سازماندهی – برنامه ریزی بین دو گروه تفاوت معناداری به دست نیامد.

کلید واژه: کارکردهای اجرایی، استدلال، حافظه فعال، سازماندهی – برنامه ریزی، اضطراب امتحان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.