تحلیل مکانی میدان ها و بازارچه های میوه و تره بار در شهر اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل مکانی میدان ها و بازارچه های میوه و تره بار در شهر اصفهان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل مکانی میدان ها و بازارچه های میوه و تره بار در شهر اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل مکانی میدان ها و بازارچه های میوه و تره بار در شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل مکانی میدان ها و بازارچه های میوه و تره بار در شهر اصفهان :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جغرافیا و برنامه ریزی
تعداد صفحات :۲۹
تغییر الگوهای سکونت در شهرها، باعث شده است که از یک سو نیاز به مصرف محصولات میوه و تره بار دو چندان شود و از سوی دیگر عرضه این گونه محصولات به شهروندان تغییر کند، به گونه ای که ضرورت ارائه این محصولات به صورت آسان، با قیمتی مناسب، نگهداری اصولی، جلوگیری از اتلاف آنها در فروشگاه های کوچک و پراکنده در سطح شهر و با برنامه ریزی همه جانبه کاملا احساس می شود. در این رابطه راهکار تاسیس میدان ها و بازارچه های برنامه ریزی شده میوه و تره بار در سطح شهر مطرح و اجرا شده است. با این وجود عملکرد این بازارچه ها آنچنان که پیش بینی می شد، راضی کننده نبوده و این بازارچه ها کماکان با معضلات بسیاری مواجه هستند که این پژوهش با هدف بررسی و تحلیل مکانی این مراکز فروش بر مبنای ضوابط و اصول مطرح صورت گرفته است.نوع پژوهش کاربردی، روش به دست آوردن داده های اولیه به صورت پیمایشی و روش تجزیه و تحلیل داده ها به صورت تحلیل های چندمتغیره می باشد. نتایج به دست آمده از پژوهش نشان می دهد: عملکرد بازارچه های میوه و تره بار تاکنون اهداف مورد نظر را در دسترسی آسان، سلامت بیشتر، مشتری مداری، کیفیت بهتر، قیمت کمتر، عرضه مناسب و بسیاری ملاک های دیگر کسب نکرده است و این موارد در معضلات پیچیده این بازارچه ها نهفته است. این مراکز در شهر اصفهان، دارای مشکلات بسیار زیادی از جمله، نبود بهداشت و آب شرب، عدم نظارت، مشکلات دسترسی، عدم تعادل قیمت اجناس، محدود بودن تعداد غرفه ها و بسیاری دیگر می باشد. همچنین معیارهای مکان گزینی بازارچه های میوه و تره بار به طور کامل و جامع در بازارچه های مورد مطالعه رعایت نشده است و در این رابطه به چند عامل محدود اکتفا شده است. کیفیت غرفه های فروش میوه و تجهیزات برق به ترتیب بهترین وضعیت را داشته و در مقابل کارگاه بسته بندی، شستشوی میوه و انبار مرکزی به ترتیب تجهیزاتی هستند که در وضعیت نامناسبی قرار دارند.
کلید واژه: خدمات شهری، میدان و بازارچه های میوه و تره بار، مکان گزینی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.