مقاله اثر سرعت زاویه ایی مانور غلتش بر ارتعاشات آزاد بال هواپیما با در نظر گرفتن تغییر فرم برشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثر سرعت زاویه ایی مانور غلتش بر ارتعاشات آزاد بال هواپیما با در نظر گرفتن تغییر فرم برشی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثر سرعت زاویه ایی مانور غلتش بر ارتعاشات آزاد بال هواپیما با در نظر گرفتن تغییر فرم برشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر سرعت زاویه ایی مانور غلتش بر ارتعاشات آزاد بال هواپیما با در نظر گرفتن تغییر فرم برشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثر سرعت زاویه ایی مانور غلتش بر ارتعاشات آزاد بال هواپیما با در نظر گرفتن تغییر فرم برشی :
مقاله اثر سرعت زاویه ایی مانور غلتش بر ارتعاشات آزاد بال هواپیما با در نظر گرفتن تغییر فرم برشی که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در ۱۳۸۷ در نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی) از صفحه ۷۱ تا ۷۸ منتشر شده است.
نام: اثر سرعت زاویه ایی مانور غلتش بر ارتعاشات آزاد بال هواپیما با در نظر گرفتن تغییر فرم برشی
این مقاله دارای ۸ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارتعاشات آزاد
مقاله بال
مقاله تغییر فرم برشی
مقاله مانور غلتش
مقاله ناپایداری استاتیکی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
در این مقاله، معادلات دینامیکی حرکت برای بال های انعطاف پذیر با زاویه عقب گرد تحت مانور غلتش فرمول بندی شده و فرکانس های طبیعی سیستم مورد بررسی قرار گرفته است. برای مدل بال، ماده هموژن و ایزوتروپیک خطی شامل اثر تنش برشی استفاده شده است. با استفاده از تئوری انتقال، سرعت هر نقطه روی بال در اثر مانور محاسبه و با استفاده از اصل تغییرات هامیلتون معادلات حرکت و شرایط مرزی استخراج گردیده است. معادلات حاکم بر مساله که بصورت معادلات دیفرانسیل پاره ایی می باشند، با استفاده از روش حل تقریبی گالرکین به معادلات دیفرانسیل معمولی تبدیل شده اند. سپس با تنظیم معادلات به فرم استاندارد، فرکانس های طبیعی محاسبه شده اند. همچنین اثر تعدادی از پارامترهای طراحی بر روی تغییرات فرکانس بررسی شده است. نتایج حاصله نشان می دهد که با افزایش سرعت زاویه ای مانور غلتش، فرکانس های طبیعی کاهش یافته و در شرایط خاصی از پارامترها بال تحت مانور دچار ناپایداری استاتیکی می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.