مقاله نشان تجاری و محصول تعامل بین ذهنیت و واقعیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نشان تجاری و محصول تعامل بین ذهنیت و واقعیت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نشان تجاری و محصول تعامل بین ذهنیت و واقعیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نشان تجاری و محصول تعامل بین ذهنیت و واقعیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نشان تجاری و محصول تعامل بین ذهنیت و واقعیت :

مقاله نشان تجاری و محصول تعامل بین ذهنیت و واقعیت که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در ۱۳۸۷ در نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی) از صفحه ۱۲۹ تا ۱۳۸ منتشر شده است.
نام: نشان تجاری و محصول تعامل بین ذهنیت و واقعیت
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نشان تجاری
مقاله محصول
مقاله مشتری
مقاله تولید صنعتی
مقاله بازار

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
نشان های تجاری قبل از هر چیز از یک یا چند نشانه و یا نماد تشکیل شده اند، که با آنها خلق می شوند، نامیده می شوند، دیده می شوند و موجبات مالکیت (قانونی) را فراهم مینمایند. مقاله حاضر ضمن بررسی چگونگی پیدایش نشان تجاری، به تاثیرات کمی کیفی آن، از دیدگاه های مختلف، بر محصول، می پردازد. با مفاهیمی چون مشخصه هویت، ایجاد مالکیت، عامل تمایز و برتری، نشان تجاری توانسته است خود را بعنوان مکمل وجود و روح محصول معرفی و آن را برای استفادگر/ مصرف کننده خود قابل قبول تر، مطمئن تر و متمایز تر نماید و در ارتباط منطقی بین مشتری، محصول و شرکت مشارکت نماید. نشان تجاری همانند ابزار تمایز و شناسایی کالا و خدمات در طول دوره حیاتش تبدیل به برداری از مفاهیم و معنا گردیده و همچنین بیانگر ارزش های اجتماعی- فرهنگی دنیای صنعتی مدرن نیز گردیده است. تنوع تولید، تمایز در محصولات و همچنین دگرگونی و تحول در بازار رقابت، ارزش ها و پتانسیل های فراوانی را برای محصولات ایجاد نموده است که استفاده از این توانایی ها بدون شناخت از ارزش های نشان تجاری امکان پذیر نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.