بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های مدیریت در ایران (مدرس علوم انسانی)
تعداد صفحات :۲۹
تعهد در روابط بین خریدار و فروشنده صنعتی یک مبحث مهم در حوزه بازاریابی رابطه مند است. از جمله منافعی که بازاریابان از تعهد شرکت های خریدار صنعتی کسب می کنند، بروز رفتارهای مطلوب آنان است که به کاهش هزینه ها و افزایش سود شرکت های فروشنده منجر می شود.این پژوهش به بررسی عوامل تاثیرگذار بر تعهد خریدار در بازارهای صنعتی و تاثیر تعهد روی رفتار خریدار می پردازد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی – توسعه ای، از نظر روش توصیفی و از نظر محتوا از نوع همبستگی و علی است. جامعه و نمونه آماری خریداران صنعتی یک شرکت معروف در صنعت چوب است و اطلاعات لازم به وسیله پرسشنامه جمع آوری شد.یافته های پژوهش نشان می دهد که:با ارائه خدمات اضافی و غیر رسمی، تعهد خریدار صنعتی افزایش پیدا می کند.با افزایش تعهد خریدار، رفتار خرید مطلوب خریدار افزایش پیدا می کند.با افزایش رفتار خرید مطلوب خریدار، سود فروشنده افزایش پیدا می کند.با افزایش رفتار خرید مطلوب خریدار، هزینه فروشنده کاهش پیدا می کند.بنابر یافته های پژوهش پیشنهاد می شود مدیران به تعهد خریداران اهمیت داده و برای افزون کردن تعهد آنان خدمات اضافی و غیر رسمی ارائه دهند.
کلید واژه: روابط خریدار و فروشنده صنعتی، تعهد خریدار، رفتار خرید صنعتی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.