ماهیت هولوگرافیکی تحول در سازمان های عصر اطلاعات


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ماهیت هولوگرافیکی تحول در سازمان های عصر اطلاعات دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ماهیت هولوگرافیکی تحول در سازمان های عصر اطلاعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ماهیت هولوگرافیکی تحول در سازمان های عصر اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ماهیت هولوگرافیکی تحول در سازمان های عصر اطلاعات :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت فرهنگ سازمانی

تعداد صفحات :۲۶

چالش دنیای امروز برنامه ریزی برای تغییر نیست، بلکه یادگیری این امر است که چگونه باید با تغییر زندگی کرد و تغییر به یکی از ارکان اصلی زندگی در عصر اطلاعات بدل شده است، اما در این بین مشکل اصلی، فقدان مدل مفهومی منسجمی برای ایجاد تحول در سازمان ها می باشد که این موضوع باعث شکست بسیاری از برنامه های تحول سازمانی شده است. البته فقدان مدلی منسجم و در عین حال ساده برای تحول دور از ذهن نیست. از آنجایی که تحول دارای خاصیت هولوگرافیکی می باشد و تغییرات اجزا بر روی کل و تغییرات کل بر روی اجزا تاثیر می گذارد و به دلیل ماهیت پیچیده تحول، امکان ارایه مدلی ساده و قابل درک برای همگان وجود ندارد. از اینرو هدف این مقاله ارایه مدل هولوگرافیک تحول سازمان ها در عصر اطلاعات است. برای تبیین ماهیت هولوگرافیکی تحول ابتدا به مقوله تحول از دو بعد فردی- سازمانی و درونی- بیرونی پرداخته می شود و با توجه به اینکه لازمه تحول در کل سازمان، تحول در اجزا است در ادامه به اجزا داخلی این مدل پرداخته شده است.

کلید واژه: تحول، سازمان، عصر اطلاعات، هولوگرافیک

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.