بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در فرآیند تدریس


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در فرآیند تدریس دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در فرآیند تدریس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در فرآیند تدریس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در فرآیند تدریس :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری آموزش (فناوری و آموزش)

تعداد صفحات :۹

در سال های اخیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی در فرآیند تدریس به شدت در حال گسترش است. پژوهش حاضر به بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های نوین آموزشی در فرآیند تدریس پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش کلیه معلمان مقطع متوسطه شهر سبزوار می باشد که ۳۳۰ نفر به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند. این تحقیق از نوع توصیفی – پیمایشی بوده و در آن برای جمع آوری اطلاعات از پرسش نامه محقق ساخته استفاده شده است. نتایج تحقیق بیانگر آن بود که، نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های نوین آموزشی در فرآیند تدریس مثبت بود. انجام آزمون خی دو، روی داده ها نشان دهنده عدم تفاوت معنادار آماری میان متغیرهای جنسیت و میزان تحصیلات معلمان و نگرش آنها نسبت به کاربرد فناوری های نوین آموزشی در فرآیند تدریس و تفاوت معنادار آماری میان متغیرهای محل خدمت و سابقه تدریس و نگرش آنها نسبت به کاربرد فناوری های نوین آموزشی در فرآیند تدریس بوده است.

کلید واژه: کلمات کلیدی: نگرش، معلمان، فناوری های آموزشی، آموزش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.