بهرهگیری معلمان علوم پایه مقاطع راهنمایی و متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بهرهگیری معلمان علوم پایه مقاطع راهنمایی و متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بهرهگیری معلمان علوم پایه مقاطع راهنمایی و متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهرهگیری معلمان علوم پایه مقاطع راهنمایی و متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بهرهگیری معلمان علوم پایه مقاطع راهنمایی و متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری آموزش (فناوری و آموزش)
تعداد صفحات :۱۰
پژوهش حاضر با هدف بررسی چگونگی بهره گیری معلمان علوم مقاطع راهنمایی و متوسطه شهر بیرجند در سال ۱۳۸۹ از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس طبقهبندی یونسکو (سطوح ظهور کننده، کاربردی، ادغامی و تحولی) انجام شده است. این پژوهش از نظر روش، توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی بوده است. جامعه پژوهش ۲۱۷ نفر دبیران علوم (شامل رشته های زیست، شیمی، فیزیک و زمین شناسی) بوده و گروه نمونه ۱۷۵ نفر را شامل شد که به شیوه طبقه ای با نسبت های یکسان انتخاب شدند. اطلاعات مورد نیاز با استفاده از پرسش نامه محقق ساخته مبتنی بر طبقه بندی یونسکو جمع آوری شد. اعتبار پرسش نامه توسط هشت نفر از اساتید علوم تربیتی که به طور تخصصی در حوزه فناوریاطلاعات و ارتباطات فعالیت دارند، مورد تایید قرار گرفت و پایایی ابزار ۰.۸۰ به دست آمد. دادهها با روش خی دو تحلیل شدند. یافته ها در زمینه سطح کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط معلمان نشان داد بیشترین فراوانی مربوط به سطح کاربردی و کمترین فراوانی مربوط به سطح تحولی میباشد. همچنین یافته ها نشان می دهد بیشتر معلمان مورد مطالعه (%۵۳.۵) اظهار داشته اند که به ندرت (هفتگی) از ابزارها استفاده می کنند و %۱۰.۵ معلمان اعلام کردهاند که در بسیاری موارد از ابزارها استفاده مینمایند. این امر نشان دهنده میزان پایین کاربرد این ابزارها توسط معلمان است.
کلید واژه: فناوری اطلاعات و ارتباطات، معلمان علوم، سطح کاربرد فناوری، یونسکو
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.