بهره‏گیری معلمان علوم پایه مقاطع راهنمایی و متوسطه از فناوری ‏اطلاعات و ارتباطات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهره‏گیری معلمان علوم پایه مقاطع راهنمایی و متوسطه از فناوری ‏اطلاعات و ارتباطات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهره‏گیری معلمان علوم پایه مقاطع راهنمایی و متوسطه از فناوری ‏اطلاعات و ارتباطات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهره‏گیری معلمان علوم پایه مقاطع راهنمایی و متوسطه از فناوری ‏اطلاعات و ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهره‏گیری معلمان علوم پایه مقاطع راهنمایی و متوسطه از فناوری ‏اطلاعات و ارتباطات :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری آموزش (فناوری و آموزش)

تعداد صفحات :۱۰

پژوهش حاضر با هدف بررسی چگونگی بهره‏ گیری معلمان علوم مقاطع راهنمایی و متوسطه شهر بیرجند در سال ۱۳۸۹ از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس طبقه‏بندی یونسکو (سطوح ظهور کننده، کاربردی، ادغامی و تحولی) انجام شده است. این پژوهش از نظر روش، توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی بوده است. جامعه پژوهش ۲۱۷ نفر دبیران علوم (شامل رشته‏ های زیست، شیمی، فیزیک و زمین ‏شناسی) بوده و گروه نمونه ۱۷۵ نفر را شامل شد که به شیوه طبقه ‏ای با نسبت‏ های یکسان انتخاب شدند. اطلاعات مورد نیاز با استفاده از پرسش‏ نامه‏ محقق ساخته مبتنی بر طبقه بندی یونسکو جمع آوری شد. اعتبار پرسش‏ نامه توسط هشت نفر از اساتید علوم تربیتی که به‏ طور تخصصی در حوزه فناوری‏اطلاعات و ارتباطات فعالیت دارند، مورد تایید قرار گرفت و پایایی ابزار ۰.۸۰ به ‏دست آمد. داده‏ها با روش خی‏ دو تحلیل شدند. یافته ‏ها در زمینه سطح کاربرد فناوری ‏اطلاعات و ارتباطات توسط معلمان نشان داد بیشترین فراوانی مربوط به سطح کاربردی و کمترین فراوانی مربوط به سطح تحولی می‏باشد. همچنین یافته ‏ها نشان می‏ دهد بیشتر معلمان مورد مطالعه (%۵۳.۵) اظهار داشته ‏اند که به ندرت (هفتگی) از ابزارها استفاده می‏ کنند و %۱۰.۵ معلمان اعلام کرده‏اند که در بسیاری موارد از ابزارها استفاده می‏نمایند. این امر نشان دهنده میزان پایین کاربرد این ابزارها توسط معلمان است.

کلید واژه: فناوری‏ اطلاعات و ارتباطات، معلمان علوم، سطح کاربرد فناوری، یونسکو

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.