مدیریت هزینه بین سازمانی: مفاهیم، رویه ها و الزامات


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت هزینه بین سازمانی: مفاهیم، رویه ها و الزامات دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت هزینه بین سازمانی: مفاهیم، رویه ها و الزامات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت هزینه بین سازمانی: مفاهیم، رویه ها و الزامات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت هزینه بین سازمانی: مفاهیم، رویه ها و الزامات :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حسابداری مدیریت

تعداد صفحات :۲۲

گسترش بکارگیری نظام تولید چابک و استفاده روزافزون شرکتها از برون سپاری فعالیتها، مدیریت هزینه در طول زنجیره ارزش را ضروری ساخته است. مدیریت هزینه بین سازمانی (IOCM)، برای دستیابی به مدیریت هماهنگ و مشارکتی هزینه ها در سرتاسر زنجیره ارزش توسط سازمانها، استفاده می شود. مقاله حاضر تلاش دارد ادبیات موضوعی مدیریت هزینه بین سازمانی، رویه ها، شیوه ها، سازه های موثر در بکارگیری و منافع آن را تبیین نماید. مدیریت هزینه بین سازمانی به فعالیتها، فرآیندها و شیوه هایی اشاره دارد که مدیران را قادر به مدیریت هزینه هایی که فراسوی مرزهای سازمانی وجود دارد، می نماید. هزینه یابی هدف بین سازمانی، هزینه یابی کایزن بین سازمانی، حسابداری آشکار و اشتراک گذاری اطلاعات از جمله رویه های IOCM می باشند. مدیریت هزینه داخلی، ظرفیت جذب و یکپارچگی الکترونیکی سه قابلیت ضروری جهت کاربست IOCM می باشند. نتایج مطالعه نشان می دهد که IOCM می تواند موجبات بهبود عملکرد کلی هر شرکت در زنجیره ارزش را فراهم آورد.

کلید واژه: مدیریت هزینه بین سازمانی (IOCM)، مدیریت هزینه داخلی (ICM)، زنجیره ارزش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.