آموزش پاتولوژی بالینی بر اساس حضور و پرسش پاسخ در آزمایشگاه


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آموزش پاتولوژی بالینی بر اساس حضور و پرسش پاسخ در آزمایشگاه دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آموزش پاتولوژی بالینی بر اساس حضور و پرسش پاسخ در آزمایشگاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آموزش پاتولوژی بالینی بر اساس حضور و پرسش پاسخ در آزمایشگاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آموزش پاتولوژی بالینی بر اساس حضور و پرسش پاسخ در آزمایشگاه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۸

مقدمه: در دهه‌ های گذشته متد‌های زیادی برای آموزش و تدریس علوم ابداع گردیده است، ولی روش قدیمی پرسش و پاسخ هنوز مورد استفاده می ‌باشد. این روش آموزش که عموما در گروه های کوچک مورد استفاده قرار می ‌گیرد بر اساس پرسش و یافتن جواب توسط دانشجویان باعث افزایش یادگیری فعال می ‌گردد. در این مطالعه نقطه نظرات دانشجویان در مورد آموزش پاتولوژی بالینی در آزمایشگاه بروش پرسش و پاسخ مورد بررسی قرار گرفته است.روش ‌ها: برای این مطالعه دانشجویان به گروه های کوچک تقسیم و سوالات بالینی و منابع مورد نیاز برای یافتن پاسخ‌ ها در اختیارشان گذاشته شد. این دانشجویان از واحد‌های مختلف آزمایشگاه بیمارستان بازدید نموده و توسط یک راهنما در مورد نحوه انجام آزمایشات و ارزش بالینی آنها آموزش دیده تا پاسخ سوالات را بیابند. در انتهای دوره این دانشجویان در مورد این نحوه آموزش مورد سوال قرار می ‌گیرند.نتایج: ۶۷ درصد دانشجویان اعتقاد داشتند که این روش یادگیری موثر‌تر از تدریس سنتی بوده و ۳۶.۵ درصد موثر‌تر بودن یادگیری با بحث گروهی را نسبت به سخنرانی تایید نمودند. ولی ۳۰ درصد مخالف این روش و یادگیری گروهی را رد می ‌کردند. بیش از نیمی از دانشجویان این روش را مفید دانسته و به ارایه درس پاتولوژی بالینی به این شکل تمایل داشتند.نتیجه‌ گیری: حدود یک سوم دانشجویان فقط سخنرانی را برای درس پاتولوژی بالینی کافی دانسته و ولی بیش از نیمی از دانشجویان حضور در آزمایشگاه و روش پرسش و پاسخ را روشی مفید و مکمل برای یادگیری این درس می ‌دانستند. بر اساس پاسخ های دانشجویان یادگیری با این روش در آزمایشگاه روشی موثر برای تدریس پاتولوژی بالینی به دانشجویان پزشکی می باشد.

کلید واژه: آموزش، پاتولوژی، پرسش – پاسخ، آزمایشگاه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.