مقایسه‏ ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای ۲ مشهد)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه‏ ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای ۲ مشهد) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه‏ ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای ۲ مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه‏ ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای ۲ مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه‏ ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای ۲ مشهد) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)

تعداد صفحات :۲۶

کیفیت خدمات همواره به عنوان یکی از مباحث مهم در رقابت پذیری بنگاه‏ های خدماتی مطرح بوده است. از این ‏رو به کارگیری روشی که به کمک آن بتوان کیفیت خدمات را اندازه ‏گیری کرد همواره حائز اهمیت بوده است. هر چند که کارشناسان و محققان نسبت به کارگیری روش ‏های مختلف اندازه ‏گیری کیفیت خدمات هیچ‏ گونه اتفاق نظری ندارند. در این مطالعه، با توجه به نتایج حاصل از ادبیات تحقیق برای مقایسه‏ انتظارات و ادراکات مهمانان ‏هتل، استفاده از مدل سروکوآل بر دیگر ابزارها ترجیح داده شد. در این مقاله ابتدا ابعاد مختلف کیفیت خدمات که در مدل سروکوآل آمده است، مورد بحث قرار گرفته است، و در پایان نتایج و یافته‏ های تحقیق در دو بخش ارائه ‏شده ‏است. بخش اول، شامل اطلاعات مربوط به ویژگی‏ های جمعیت ‏شناختی پاسخ‏ دهندگان است و در بخش دوم این فرضیه آزمون شده است که خدمات ارائه شده در هتل همای ۲ مشهد، پاسخگوی انتظارات مهمانان ایرانی نیست و این نتیجه گرفته شد که کیفیت خدمات ادراک شده در هتل همای ۲ مشهد پاسخگوی انتظارات مهمانان ایرانی این ‏هتل است.

کلید واژه: کیفیت خدمات، اندازه ‏گیری کیفیت خدمات، سروکوآل، انتظارات، ادراکات، هتل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.