یک مدل ترمودینامیکی جدید برای تعیین تغییر شکل حجم سیلندر و موقعیت نقطه مرگ بالا


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 یک مدل ترمودینامیکی جدید برای تعیین تغییر شکل حجم سیلندر و موقعیت نقطه مرگ بالا دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد یک مدل ترمودینامیکی جدید برای تعیین تغییر شکل حجم سیلندر و موقعیت نقطه مرگ بالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یک مدل ترمودینامیکی جدید برای تعیین تغییر شکل حجم سیلندر و موقعیت نقطه مرگ بالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن یک مدل ترمودینامیکی جدید برای تعیین تغییر شکل حجم سیلندر و موقعیت نقطه مرگ بالا :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : سوخت و احتراق

تعداد صفحات :۱۴

مدل های ترمودینامیکی مبتنی بر فشار سیلندر اندازه گیری شده بر حسب زاویه میل لنگ، برای تحلیل مشخصات احتراق در موتورهای احتراق داخلی استفاده می شوند. وجود خطا در نتایج حاصل از مدل های ترمودینامیکی اجتناب ناپذیر است. بنابراین در این مقاله، یک مدل ترمودینامیکی جدید تحت شرایط کارکرد بدون احتراق برای تعیین دقیق متغیرهایی همچون موقعیت نقطه مرگ بالا، انحراف فشار سیلندر اندازه گیری شده، تغییر شکل حجم سیلندر و حجم مرده توسعه داده شد. با توجه به داده های آزمایشگاهی در انحراف فشار سیلندر اندازه گیری شده و موقعیت نقطه مرگ بالا، نتایج مدل صحه گذاری شدند و تطابق خوبی بین نتایج به دست آمد.

کلید واژه: موتور احتراق داخلی، فشار سیلندر، مدل پلی تروپیک، خطای اندازه گیری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.