بررسی باورها در مورد ظاهر و احساس کهتری در افراد داوطلب جراحی زیبایی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی باورها در مورد ظاهر و احساس کهتری در افراد داوطلب جراحی زیبایی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی باورها در مورد ظاهر و احساس کهتری در افراد داوطلب جراحی زیبایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی باورها در مورد ظاهر و احساس کهتری در افراد داوطلب جراحی زیبایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی باورها در مورد ظاهر و احساس کهتری در افراد داوطلب جراحی زیبایی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پوست و زیبایی

تعداد صفحات :۱۷

زمینه و هدف: جراحی زیبایی درغیاب نشانه های جسمانی، اغلب برای بهبود عملکرد روانی – اجتماعی انجام می گیرد. این مفهوم چند بعدی به عوامل متعددی به ویژه باورها در مورد ظاهر و احساس کهتری وابسته است. هدف پژوهش حاضر مقایسه دو مولفه باورها در مورد ظاهر و احساس کهتری در افراد داوطلب و غیرداوطلب جراحی زیبایی، بررسی رابطه این دو مولفه و ارزیابی عوامل پیش گویی کننده انگیزه جست وجوی جراحی زیبایی در افراد داوطلب بود.روش اجرا: روش انجام این پژوهش مورد – شاهدی بود که در آن با روش نمونه گیری در دسترس از تعداد ۵۰ نفر از افرادی که برای انجام جراحی زیبایی به کلینیک های زیبایی شهرستان تبریز مراجعه کردند، درخواست شد تا به صورت داوطلبانه پرسشنامه ها باورها در مورد ظاهر و مقیاس کهتری را پر کنند. هم چنین برای مقایسه، ۵۰ نفر فرد غیرداوطلب به عنوان گروه شاهد انتخاب شدند.یافته ها: یافته های پژوهش حاضر مشخص کرد که در وهله اول بین باورها در مورد ظاهر و احساس حقارت در افراد داوطلب و غیرداوطلب جراحی زیبایی تفاوت وجود دارد، به طوری که افراد داوطلب نسبت به افراد غیرداوطلب نمرات بالاتری در این دو مولفه به دست آوردند. در وهله دوم، مشخص شد که بین باورها در مورد ظاهر و احساس کهتری در افراد داوطلب جراحی زیبایی ارتباط وجود دارد، به این صورت که هرچه نمرات فرد در مقیاس باورها در مورد ظاهر بیشتر باشد، احساس کهتری بیشتری نشان می دهند و بالعکس. از چشم اندازی دیگر، مشاهده شد که دو متغیر وضعیت تاهل و احساس کهتری، پیش بینی کننده های قوی برای گرایش به جراحی زیبایی می باشند.نتیجه گیری: انگیزه جست وجوی جراحی زیبایی بر اساس ترکیبی از عوامل شناختی، شخصیتی و میان فردی است، از این رو، به مشاوره های روان شناختی قبل از جراحی های زیبایی توصیه می شود.

کلید واژه: باورها در مورد ظاهر، احساس کهتری، جراحی زیبایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.