ویژگیهای جمله های تجاری (نگاهی به نقش زبان ادبی در آفرینش جمله های تبلیغاتی)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ویژگیهای جمله های تجاری (نگاهی به نقش زبان ادبی در آفرینش جمله های تبلیغاتی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ویژگیهای جمله های تجاری (نگاهی به نقش زبان ادبی در آفرینش جمله های تبلیغاتی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ویژگیهای جمله های تجاری (نگاهی به نقش زبان ادبی در آفرینش جمله های تبلیغاتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ویژگیهای جمله های تجاری (نگاهی به نقش زبان ادبی در آفرینش جمله های تبلیغاتی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : سبک شناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب)

تعداد صفحات :۱۷

تبلیغ، فرایندی پیچیده است که امروزه جزیی جدانشدنی از زندگی بشر به حساب می آید. در این فرایند پیچیده و شگفت، بخش مهمی وجود دارد که ذاتا به ادبیات و زبان ادبی مربوط است: آفریدن جمله های تجاری (تبلیغاتی). جمله هایی که گاه با وجود کوتاهیشان به اندازه یک شعر یا داستان کوتاه ارزشمند و بیاد ماندنی هستند.بسیاری از این جمله های تبلیغی آنچنان در حافظه مردم رسوب میکنند که تا سالها همچنان باقی میمانند و فراموش نمیشوند. اما پرسش اساسی در اینجا این است که چرا چنین اتفاقی می افتد؟ آن محصول خیلی مهم است یا طرز نوشتن یک جمله تجاری بگونه ای خاص بوده؟بنظر نگارنده آنچه باعث ماندگاری و رسوب یک جمله تبلیغی در ذهن مخاطبان میشود همان است که در بخاطر سپردن یک شعر نیز دیده میشود: نحوه بیان که یک جمله را از سطح عادی فراتر میبرد و به سطح ادبی ارتقا میدهد. در شکل گیری این بیان، صناعات و شگردهایی استفاده میشوند که عمدتا با صناعات یک شعر مشترک هستند.در این مقاله تلاش شده تا ضمن بررسی مهمترین جمله های تجاری در ایران چند دهه اخیر، شگردهای ادبی بکار رفته در آنها نیز تجزیه و تحلیل گردد تا بدین وسیله نحوه خلق این نوع جمله ها و علت موفقیت آنها معلوم شود.

کلید واژه: تبلیغات، جمله های تجاری، زبان ادبی، جناس، ایهام

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.