تدوین چرخه عمر دانشگاه – رویکرد فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تدوین چرخه عمر دانشگاه – رویکرد فازی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تدوین چرخه عمر دانشگاه – رویکرد فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین چرخه عمر دانشگاه – رویکرد فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تدوین چرخه عمر دانشگاه – رویکرد فازی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی
تعداد صفحات :۲۸
رقابت شدید دانشگاه ها و تلاش های آنها در ارایه خدمات با بالاترین کیفیت به منظور دستیابی به جایگاه و اعتبار بین المللی بالاتر باعث شده است تا این موسسات به رویکردی جامع، که بتواند عملکرد موسسه را ارزیابی کند، نیاز داشته باشند. طراحی و استقرار نظام ارزیابی از نیازهای ضروری یک سازمان برای تعیین میزان دستیابی به اهداف است و می تواند به شناسایی چرخه عمر آن کمک کند. شناسایی چرخه عمر دانشگاه می تواند به مدیران کمک کند تا به گونه ای برنامه ریزی کنند که همواره در مرحله رشد و بلوغ خود باقی بمانند، چرا که پس از آن در صورت هدایت و برنامه ریزی ناصحیح، دوران پیری سازمان پدیدار و در نهایت، به نابودی سازمان منجر خواهد شد. استفاده از ابزارها و روشهای نوین برای شناسایی چرخه عمر و موقعیت دانشگاه ها می تواند در هدایت و مدیریت مراکز آموزش عالی بسیار کارساز باشد. از این رو، در این پژوهش رویکردی فازی برای شناسایی چرخه عمر دانشگاه ها استفاده شد. این پژوهش در دانشگاه تربیت مدرس انجام و چرخه عمر دانشگاه بر اساس چهار منظر آموزش، پژوهش، وجهه بین الملل و فرهنگی – تسهیلات و امکانات طی سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۷ ترسیم شد. نتایج نشان داد که این دانشگاه در سالهای ۱۳۷۰ و ۱۳۷۱ در مرحله معرفی، در فاصله سالهای ۱۳۷۲ تا ۱۳۸۰ در مرحله رشد و در سالهای بعد از آن در مرحله بلوغ قرار داشته است.
کلید واژه: دانشگاه، چرخه عمر، مدیریت، کارایی، تئوری فازی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.