تاثیر دانه بندی مصالح اساس در زهکشی روسازی آسفالتی باند جنوبی فرودگاه بین المللی امام (ره)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر دانه بندی مصالح اساس در زهکشی روسازی آسفالتی باند جنوبی فرودگاه بین المللی امام (ره) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر دانه بندی مصالح اساس در زهکشی روسازی آسفالتی باند جنوبی فرودگاه بین المللی امام (ره)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر دانه بندی مصالح اساس در زهکشی روسازی آسفالتی باند جنوبی فرودگاه بین المللی امام (ره)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر دانه بندی مصالح اساس در زهکشی روسازی آسفالتی باند جنوبی فرودگاه بین المللی امام (ره) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی

تعداد صفحات :۱۰

باند جنوبی فرودگاه بین المللی امام که در فاصله ۲۶۰۰ متری از باند فعلی واقع شده است هم اکنون در حال ساخت است. روسازی این باند از نوع انعطاف پذیر متشکل از لایه های اساس، زیر اساس و رویه آسفالتی است. یکی از مسایل مهم، قابلیت زهکشی این روسازی است که در این خصوص مطالعات کاملی انجام شده است. نتایج مطالعات و اقدامات صورت گرفته از قبیل حفر ترانشه شناسایی به طول تقریبی ۵ کیلومتربا عمقی در حدود ۱۰ متر و همچنین حفر چندین گمانه برای شناخت تاثیر قنوات در منطقه مورد نظر که در قالب فاز دوم توسعه فرودگاه امام معرفی گردیده؛ حاکی از آن بود که خوشبختانه در این ناحیه هیچ خطری عوامل پروازی فاز دوم را تهدید نمیکند. بهرحال بدلیل اهمیت فوق العاده پروژه باید نسبت به کیفیت مصالح روسازی همچنان حساسیت داشته و ملاحظات مضاعف در کنترل موارد فنی و خصوصیات مصالح در امر زهکشی سطحی یا زیر سطحی به عمل آورد. در این نوشتار سعی شده است تا با توجه به نتایج آزمایشهای فنی و مکانیک خاک انجام شده بر روی مصالح منتخب اساس سنگدانه ای، تاثیر دانه بندی آن بر زهکشی زیر سطحی عوامل پروازی مورد مطالعه قرار گیرد. به همین منظور میزان آب ورودی به روسازی باند و تاکسیوی (باند خزش) که از طریق ترکهای احتمالی در سطح روسازی به عمق های پایین تر نفوذ میکند تخمین زده شده و ظرفیت لایه اساس (لایه زهکش) برای هدایت این مقدار آب به سیستم زهکشی زیرسطحی شامل لوله های مشبک پلی اتیلن و مصالح درشت دانه زهکش پیرامون آن که توسط پارچه گونه (ژئوتکستایل) احاطه شده است، محاسبه گردید. نتایج محاسبات حاکی از آن بود که اگر دانه بندی بر اساس دانه بندی نوع ۴ ارایه شده در فصل سیزدهم نشریه ۱۰۱ تحت عنوان مشخصات فنی و عمومی راه انتخاب شود روسازی عملکرد خوبی در تخلیه آب ورودی به سیستم در مدتی بسیار کوتاه، خواهد داشت. لازم به ذکر است که این عملکرد ناشی از اهمیت اندازه(D10) مصالح لایه اساس در روسازی عوامل پروازی باند جنوبی فرودگاه بین المللی امام (ره) میباشد.

کلید واژه: فرودگاه بین المللی امام، زهکشی زیر سطحی، دانه بندی، لایه اساس، باند فرودگاه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.