موانع به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 موانع به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد موانع به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی موانع به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن موانع به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تعاون

تعداد صفحات :۳۵

امروزه تجارت الکترونیک یکی از راهکارهای مهم حفظ مزیت رقابتی در شرکتها محسوب می شود. با توجه به اجرای برنامه پنجم توسعه کشور و سیاستهای اصل ۴۴ قانون اساسی که سهم ۲۵ درصدی برای بخش تعاون از اقتصاد کشور را هدفگذاری نموده است و با در نظر گرفتن این واقعیت که شرکتهای تعاونی توزیعی حجم قابل توجهی از بنگاه های موجود در ایران را تشکیل داده اند، شناسایی موانع و مشکلات به کارگیری تجارت الکترونیک در آنها دارای اهمیت ویژه ای خواهد بود. بر این اساس تحقیق حاضر قصد دارد تا به بررسی چنین موانعی در تعاونیهای توزیعی استان تهران بپردازد. بر همین اساس پژوهش حاضر در سال ۱۳۸۹ با هدف بررسی موانع به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران تدوین شده است. نوع تحقیق کاربردی، کمی و گذشته نگر و ابزار جمع آوری داده ها در این تحقیق پرسشنامه است. تعداد تعاونیهای توزیعی استان تهران ۴۰۰۰ عدد بوده که مدیران عامل یا یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان جامعه آماری مد نظر قرار گرفته و با استفاده از فرمول کوکران، حجم نمونه ۱۸۷ محاسبه شده است.نتایج به دست آمده از پژوهش نشان می دهد که موانع مالی، مشکلات فنی و موانع رفتاری- فرهنگی مهمترین موانع درون سازمانی و عدم آمادگی و نبود قابلیت لازم در شرکای تجاری، نبود رقابت کافی در کسب و کارهای مشابه و عدم آمادگی و تمایل مشتریان مهمترین موانع برون سازمانی در به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران به شمار می آیند.

کلید واژه: تجارت الکترونیک، شرکتهای تعاونی توزیعی، موانع درون سازمانی، موانع برون سازمانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.