بررسی نظری تاثیر فشار، زمان و طول پاشش سوخت دیزل بر عملکرد و آلاینده های خروجی از موتور دیزلی پاشش مستقیم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نظری تاثیر فشار، زمان و طول پاشش سوخت دیزل بر عملکرد و آلاینده های خروجی از موتور دیزلی پاشش مستقیم دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نظری تاثیر فشار، زمان و طول پاشش سوخت دیزل بر عملکرد و آلاینده های خروجی از موتور دیزلی پاشش مستقیم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نظری تاثیر فشار، زمان و طول پاشش سوخت دیزل بر عملکرد و آلاینده های خروجی از موتور دیزلی پاشش مستقیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نظری تاثیر فشار، زمان و طول پاشش سوخت دیزل بر عملکرد و آلاینده های خروجی از موتور دیزلی پاشش مستقیم :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات موتور
تعداد صفحات :۲۰
موتورهای دیزل پاشش مستقیم (D.I.) بطور گسترده ای در کاربرد های خودرو و صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. با سخت تر شدن استاندارهای آلایندگی و تمایل به ساختن موتورهایی با بازده بالاتر، درک بهتر فرآیند احتراق این موتورها ضروری است تا بتوان گام بعدی را در بهینه کردن طراحی موتور برای کاهش آلایندگی و بهبود کارکرد موتور برداشت. یکی از پارامترهایی که امروزه نقش مهمی در عملکرد موتور و بهبود احتراق دارد، فشار پاشش سوخت می باشد. در سال های اخیر کدهای کامپیوتری با موفقیت جهت شبیه سازی سه بعدی احتراق در موتورهای احتراق داخلی به کار گرفته شده است. این مطالعه به بررسی تئوری اثرات فشار پاشش سوخت بر عملکرد و آلایندگی یک موتور دیزل چهار سیلندر پاشش مستقیم مجهز به توربوشارژر در قالب یک شبیه سازی عددی توسط یک کد CFD، AVL-FIRE، می پردازد. به منظور ارزیابی نتایج بدست آمده، ابتدا موتور مورد بررسی در نرم افزار Fire شبیه سازی شده و با نتایج حاصل شده از آزمایشات تجربی اعتبار دهی می شود و سپس فشار پاشش تغییر داده می شود. در این تحقیق، فشار پاشش سوخت از ۲۷۵bar تا ۱۰۰۰bar، با ثابت نگه داشتن میزان مصرف سوخت تغییر داده می شود. در نهایت با تغییر زمان و طول پاشش نقطه بهینه از لحاظ آلایندگی مشخص می شود. نتایج نشان می دهند که با افزایش فشار پاشش سوخت، میزان آلاینده NOx تا حد زیادی افزایش و آلاینده PM در حدود %۵۰ کاهش می یابد. همچنین، در ازای این تغییرات، راندمان موتور در حدود %۱۲ افزایش می یابد.
کلید واژه: فشار پاشش، طول و زمان پاشش، آلاینده های موتور دیزل، عملکرد موتور دیزل
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.