درک مدرسان پرستاری از فعالیت های فردی در انتقال دانش حاصل از پژوهش های پرستاری، دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۱۳۸۸ – ۱۳۸۹


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 درک مدرسان پرستاری از فعالیت های فردی در انتقال دانش حاصل از پژوهش های پرستاری، دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۱۳۸۸ – ۱۳۸۹ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد درک مدرسان پرستاری از فعالیت های فردی در انتقال دانش حاصل از پژوهش های پرستاری، دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۱۳۸۸ – ۱۳۸۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درک مدرسان پرستاری از فعالیت های فردی در انتقال دانش حاصل از پژوهش های پرستاری، دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۱۳۸۸ – ۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن درک مدرسان پرستاری از فعالیت های فردی در انتقال دانش حاصل از پژوهش های پرستاری، دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۱۳۸۸ – ۱۳۸۹ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله پرستاری و مامایی

تعداد صفحات :۱۴

مقدمه: علی رغم اهمیت فزاینده دانش در عصر حاضر، مطالعات متعدد حاکی از آن است که بین تولید دانش و استفاده از آن، به خصوص در پرستاری فاصله زیادی وجود دارد. در این میان شواهدی از میزان تلاش های فردی برای انتقال دانش حاصل از پژوهش در پرستاری به منظور ارتقا کمی و کیفی آن در دسترس نمی باشد، از این رو پژوهش حاضر با هدف توصیف درک مدرسان پرستاری از فعالیت های فردی برای انتقال دانش حاصل از پژوهش های پرستاری انجام شد.مواد و روشها: مطالعه توصیفی به روش نمونه گیری تصادفی با شرکت ۲۷۹ نفر از مدرسان پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام پذیرفت. از پرسشنامه نات و وایلداوسکی و لاندری و همکاران جهت گردآوری داده های وضعیت فعالیت های انتقال دانش پرستاری در سطح فردی استفاده شد. تحلیل داده ها در Ver13/SPSS انجام گردید.یافته ها: مدرسان پرستاری فعالیت های فردی خود را در زمینه انتقال دانش ضعیف ارزیابی کرده و از میان آن ها تنها فعالیت سخنرانی یا ارایه در ارتباط با نتایج تحقیق در حد متوسط و «ارسال نتایج تحقیق، نشست در گروه های کاری، فراهم کردن خدمات مشاوره، همکاری برای توسعه دادن محصولات و خدمات، شرکت در فعالیت های تجاری و تبلیغ کردن نتایج تحقیق» در حد ضعیف گزارش شدند.بحث و نتیجه گیری: نتایج پژوهش حاضر حاکی از آن است که فعالیت های فردی برای انتقال دانش در حد ضعیف می باشد و بایستی مدرسان محقق پرستاری از بین فعالیت های فردی انتقال دانش حاصل از پژوهش تنها به ارایه نتایج در سمینارها و کنگره ها بسنده ننمایند و علاوه بر آن از سایر فعالیت های فوق الذکر مثل نوشتن پیام قابل انتقال و ارسال آن به مخاطبان و … استفاده نمایند.

کلید واژه: درک، مدرس، پرستاری، انتقال پژوهش، پژوهش پرستاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.