مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : گام های توسعه در آموزش پزشکی

تعداد صفحات :۸

زمینه و هدف: یادگیری دانشجویان در محیط آموزش بالینی از اجزای اساسی برنامه های آموزشی می باشد. این مطالعه با هدف مقایسه دیدگاه های دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نسبت به وضعیت محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷ انجام شد.روش کار: در این مطالعه توصیفی، ۱۲۴ دانشجوی پرستاری و مامایی، اتاق عمل و هوشبری که در دانشکده های فوق مشغول گذراندن کارآموزی در عرصه بودند و ۲۱ نفر از مربیان ایشان، نمونه پژوهش را تشکیل می دادند. جمع آوری داده ها به وسیله پرسشنامه ای مشتمل بر ۲۲ سوال در چهار حیطه کلی (فرصت یادگیری، حمایت از یادگیری، امکانات محیطی و ارتباط مربی با دانشجو) صورت گرفت.یافته ها: رشته تحصیلی ۳۵.۵ درصد دانشجویان، پرستاری، ۲۹ درصد مامایی، ۱۷.۷ درصد اتاق عمل و ۱۷.۷ درصد هوشبری بود. مقایسه میانگین نمرات دیدگاه مربیان و دانشجویان، به جز بعد امکانات محیطی بیمارستان، در سایر ابعاد تفاوت معنی داری نشان داد (P<0.05).نتیجه گیری: آشنایی با دیدگاه های مربیان و دانشجویان و بررسی شباهت و تفاوت های این نظرات می تواند در برنامه ریزی برای بهبود کیفیت محیط آموزشی بالینی موثر باشد.

کلید واژه: محیط آموزش بالینی، دانشجو، مربی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.