میزان رضایت دانشجویان دوره کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی – درمانی از رشته تحصیلی خود


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان رضایت دانشجویان دوره کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی – درمانی از رشته تحصیلی خود دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان رضایت دانشجویان دوره کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی – درمانی از رشته تحصیلی خود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان رضایت دانشجویان دوره کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی – درمانی از رشته تحصیلی خود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان رضایت دانشجویان دوره کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی – درمانی از رشته تحصیلی خود :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)

تعداد صفحات :۵

اهداف: رشته مدیریت خدمات بهداشتی – درمانی از رشته های موثر و کلیدی رشته های بهداشت – درمان است. برای بهره وری مناسب از خدمات متخصصان این رشته، باید به عواملی همچون رضایت مندی آنان توجه نمود. در این مطالعه، میزان رضایت دانشجویان دوره کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی – درمانی از رشته تحصیلی خود ارزیابی شد.روش ها: این مطالعه توصیفی به روش مقطعی انجام شد. جامعه آماری ۸۹ نفر دانشجوی در حال تحصیل دوره کارشناسی رشته مدیریت خدمات بهداشتی – درمانی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران بودند که به روش سرشماری انتخاب شدند. پس از انجام مطالعات کتابخانه ای، پرسش نامه ای ۳۱ سوالی تهیه و اعتبار و روایی آن مورد تایید قرار گرفت. داده ها با استفاده از آمار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: %۶۸.۵۴ دانشجویان از دروس اصلی و تخصصی راضی و %۱۰.۱۱ ناراضی بودند. همچنین، %۴۲.۷ دانشجویان از محتوای کارآموزی رضایت داشتند، در حالی که %۴۰.۴۵ از محتوای کارآموزی ناراضی بودند. %۵۰.۵۷ دانشجویان از نحوه تدریس اساتید راضی و %۳۹.۳۲ ناراضی بودند. %۳۹.۴۴ دانشجویان قبل از انتخاب رشته با رشته تحصیلی خود آشنایی کم، %۴۴.۹۵ آشنایی متوسط و %۱۰.۱۱ آشنایی زیاد داشتند.نتیجه گیری: شاخصه مهم اطلاع رسانی باید مورد توجه بیشتری واقع شود و با توجه به امیدواری کم دانشجویان نسبت به جایگاه کاری، باید به آینده شغلی دانشجویان حساسیت بیشتری نشان داده شود.

کلید واژه: رضایت مندی، مدیریت خدمات بهداشتی – درمانی، دانشجویان کارشناسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.