شناسایی عوامل موثر بر ایجاد “اعتماد” در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر ایجاد “اعتماد” در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر ایجاد “اعتماد” در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر ایجاد “اعتماد” در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر ایجاد “اعتماد” در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های مدیریت در ایران (مدرس علوم انسانی)

تعداد صفحات :۲۱

صنعت بانکداری به خصوص در بخش بانکداری کوچک و متوسط در تمام دنیا به کسب و کاری کاملا رقابتی تبدیل شده است. با توجه به اینکه محصولات اصلی و واقعی ارایه شده به مشتریان در همه بانک ها کما بیش همسان هستند، نیاز شدید به متمایز سازی از رقبا اجتناب ناپذیر است. یکی از روش هایی که بانک ها می توانند به این هدف دست پیدا کنند، قوت بخشیدن به ارتباط بلند مدت با مشتریان کلیدی و استفاده از جلب اعتماد مشتریان است. در این پژوهش کاربردی پیمایشی، نظرات ۳۰۴ مشتری کلیدی بانک کارآفرین در مورد عوامل موثر بر افزایش اعتماد آنها نسبت به بانک منظور گردآوری شد. آن گاه، بر اساس داده های جمع آوری شده و با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی، اقدام به طراحی مدل “عوامل موثر بر افزایش اعتماد” مشتریان کلیدی بانک مزبور شد.نتایج نهایی حاصل از تحلیل عاملی داده ها موجب شناسایی و اولویت بندی ۱۰ عامل شد که ارایه مشاوره های مفید، کارکنان، به منزله سازمان، ارایه خدمات مکمل، شهرت و اعتبار سازمان در ذهن مشتریان، آمادگی برای پاسخگویی به مشتریان، فن آوری ها و فرایند های سازمان تجارب قبلی مشتریان برقراری ارتباط صمیمانه با مشتریان، انعطاف پذیری در ارایه خدمات و رسیدگی به شکایت ها.

کلید واژه: اعتماد، بازاریابی اعتمادی، مشتریان کلیدی، نماینده امین مشتری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.