مقایسه سبک های دلبستگی دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتاری، نارساخوان و عادی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه سبک های دلبستگی دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتاری، نارساخوان و عادی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه سبک های دلبستگی دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتاری، نارساخوان و عادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه سبک های دلبستگی دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتاری، نارساخوان و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه سبک های دلبستگی دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتاری، نارساخوان و عادی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علوم رفتاری

تعداد صفحات :۸

مقدمه: پژوهش حاضر با هدف مقایسه سبک های دلبستگی دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتاری، نارساخوان و عادی صورت گرفت.روش: پژوهش حاضر از نوع پس رویدادی است. جامعه آماری پژوهش، کلیه دانش آموزان پایه های سوم تا پنجم ابتدایی شهر تهران بودند. به منظور انجام این پژوهش، ابتدا تعداد ۵۵ دانش آموز نارساخوان و ۴۳ دانش آموز دارای اختلال رفتاری پایه سوم تا پنجم شهر تهران پس از اجرای آزمون های تشخیصی (آزمون اختلال خواندن و آزمون اختلال رفتاری راتر) به شیوه نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای به طور تصادفی انتخاب شدند. سپس ۶۰ دانش آموز عادی از مقطع ابتدایی به منظور مقایسه با دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتاری و نارساخوان به صورت هدفمند انتخاب شدند. پس از نمونه گیری، آزمون دلبستگی رندولف روی دانش آموزان اجرا شد. داده های به دست آمده با روش آماری تحلیل واریانس یک راهه و آزمون تعقیبی شفه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.یافته ها: تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده با روش آماری تحلیل واریانس یک راهه و آزمون تعقیبی شفه حاکی از آن بودند که بین سبک های دلبستگی دانش آموزان نارساخوان، عادی و اختلال رفتاری تفاوت معنی داری وجود دارد (p>0.0001). در نتیجه دانش آموزان نارساخوان و اختلال رفتاری در مقایسه با دانش آموزان عادی از سبک دلبستگی ناایمن برخوردارند.نتیجه گیری: دانش آموزان عادی از سبک دلبستگی ایمن برخوردار هستند، اما دانش آموزان نارساخوان دارای سبک دلبستگی ناایمن از نوع اجتنابی و دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتاری دارای سبک دلبستگی ناایمن دوسوگرا هستند.

کلید واژه: سبک های دلبستگی، دانش آموزان عادی، دانش آموزان نارساخوان، دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.