بررسی اثر ریسک قیمتی بر حاشیه بازاریابی گوشت قرمز در ایران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر ریسک قیمتی بر حاشیه بازاریابی گوشت قرمز در ایران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر ریسک قیمتی بر حاشیه بازاریابی گوشت قرمز در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر ریسک قیمتی بر حاشیه بازاریابی گوشت قرمز در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر ریسک قیمتی بر حاشیه بازاریابی گوشت قرمز در ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی)

تعداد صفحات :۱۲

رفتار عاملان بازاریابی در مقابل ریسک قیمتی، اثر قابل ملاحظه ای بر افزایش حاشیه بازاریابی دارد به طوری که با انتقال افزایش قیمت به مصرف کننده نهایی، قدرت خرید و از آن رو مصرف آن ها کاهش می یابد. پژوهش حاضر عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی در سطوح مزرعه- کشتارگاه و کشتارگاه- خرده فروشی، گوشت گاو و گوسفند را با در نظر گرفتن اثر ریسک و رفتار ریسکی و نیز متغیرهای طرف عرضه و تقاضا برای دوره ۱۳۷۷-۱۳۸۳ مورد ارزیابی قرار داده است. نتایج نشان داد که کشش متغیر ریسک قیمتی (نوسان قیمت) در کشتارگاه و خرده فروشی نسبت به حاشیه بازاریابی مزرعه- کشتارگاه و کشتارگاه- خرده فروشی به ترتیب برای گوشت گاو ۵۱/۰ و ۷۸/۱ و به ترتیب برای گوشت گوسفند ۰۳/۰ و ۵۴/۰ بوده است.

کلید واژه: ریسک قیمتی، حاشیه بازاریابی، گوشت قرمز، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.