چارچوب سیاست گذاری و برنامه ریزی برای حمایت از ایجاد و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
چارچوب سیاست گذاری و برنامه ریزی برای حمایت از ایجاد و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد چارچوب سیاست گذاری و برنامه ریزی برای حمایت از ایجاد و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چارچوب سیاست گذاری و برنامه ریزی برای حمایت از ایجاد و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن چارچوب سیاست گذاری و برنامه ریزی برای حمایت از ایجاد و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رشد فناوری
تعداد صفحات :۱۴
در حال حاضر، حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارها و بنگاه های کوچک و متوسط یکی از اولویت های اساسی در برنامه های توسعه اقتصادی اکثر کشورهای دنیا است. در کشور ما نیز جایگاه خاصی برای حمایت و توسعه صنایع کوچک و متوسط در برنامه های کلان توسعه ای در نظر گرفته شده است. در ماده ۲۱ و ۳۹ برنامه چهارم توسعه کشور نیز، مستقیما به ضرورت حمایت و توسعه از SME ها اشاره شده و دولت موظف به طراحی، تدوین و اجرای برنامه های حمایتی ویژه برای آنها شده است. با این حال همچنان نیاز به الگویی منسجم، کارا و اثربخش جهت حمایت و توسعه از این نوع بنگاه ها در کشور مشاهده می شود. بنابراین این مقاله با محور قرار دادن این چالش اصلی سعی در پیشنهاد چارچوبی کاربردی برای برنامه ریزی، حمایت و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط دارد. در این مقاله، مروری جامع بر ادبیات بنگاه های کوچک و متوسط صورت پذیرفته است و علاوه بر تعاریف کمی آنها، تعاریف کیفی مطرح در این حوزه نیز مورد بررسی قرار گرفته است. سپس با شناسایی و بررسی عناصر و روندهای تاثیرگذار و اثربخش بر فرایند سیاست گذاری و برنامه ریزی برای حمایت و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط، چارچوبی عملیاتی برای حمایت و توسعه این بنگاه ها با اتکا بر نمونه ها و تجربیات ارزنده و موفق اتحادیه اروپا در این زمینه، تدوین و معرفی شده است.
کلید واژه: بنگاه کوچک و متوسط، رویکرد پایین به بالا، جامعه بنگاه مدار و کارآفرین
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.