تاثیر آموزش خودآموزی کلامی بر کاهش نشانه های برانگیختگی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر آموزش خودآموزی کلامی بر کاهش نشانه های برانگیختگی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر آموزش خودآموزی کلامی بر کاهش نشانه های برانگیختگی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش خودآموزی کلامی بر کاهش نشانه های برانگیختگی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر آموزش خودآموزی کلامی بر کاهش نشانه های برانگیختگی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)
تعداد صفحات :۱۶
به منظـور بررسی تاثیر آموزش خودآموزی کلامی بر کاهش نشانه هـای بـرانگیختگی دانش آمـوزان دارای اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی (ADHD)، ۳۰ پسـر کلاس سوم و چهارم ابتدایی مبتلا به ADHD، بر مبنای فهرست نشانه مرضی کودک (گدو و اسپرافکین، ۱۹۹۹) و مصاحبه بـالینی منطبق بر ملاکهـای تشخـیصی ADHD در DSM-IV-TR (2000) انتخاب و بر مبنای سن، پایه تحصیلی و هوش (آزمون هوش ریون) همتا شدند و به طور تصادفی در دو گروه آزمایشی و گواه قرار گرفتند (هر گروه ۱۵ نفر). گروه آزمایشی در ۸ جلسه یکساعته برنامه آموزشی خودآموزی کلامی را دریافت کردند. نتایج تحلیل کوواریانس نشان دادند که بین به کارگیری خودآموزی کلامی و کاهش نشانه های برانگیختگی رابطه معناداری (P<0.01) وجود دارد. در مجموع، مداخله آموزشی خودآموزی کلامی موجب کاهش نشانه های برانگیختگی در دانش آموزان مبتلا به ADHD شد.
کلید واژه: اختـلال نارسایی توجه/ فـزون کنشی، برانگیختگی، خودآموزی کلامی، دانش آموز
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.