ارزیابى عملکرد رهبرى در بیمارستان هاى خرم آباد بر اساس سیستم خودسنجى؛ ۱۳۸۶


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابى عملکرد رهبرى در بیمارستان هاى خرم آباد بر اساس سیستم خودسنجى؛ ۱۳۸۶ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابى عملکرد رهبرى در بیمارستان هاى خرم آباد بر اساس سیستم خودسنجى؛ ۱۳۸۶  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابى عملکرد رهبرى در بیمارستان هاى خرم آباد بر اساس سیستم خودسنجى؛ ۱۳۸۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابى عملکرد رهبرى در بیمارستان هاى خرم آباد بر اساس سیستم خودسنجى؛ ۱۳۸۶ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت سلامت

تعداد صفحات :۱۰

مقدمه: شواهد حاکى از عدم استفاده مدیران بیمارستان های کشور از ابزاری استاندارد برای سنجش عملکرد رهبری و شناسایی نقاط قوت و ضعف جهت طراحی پروژه های بهبود است. هدف این پژوهش آن است سنجش عملکرد رهبری در بیمارستان های خرم آباد است؛ تا به ترویج استفاده از سیستم خودسنجی جهت افزایش بهره گیری از پتانسیل رهبری به عنوان مهمترین عامل بهبود کیفیت خدمات بیمارستانی کمک کند.روش بررسی: پژوهش از نوع توصیفی – مقطعی است. جامعه پژوهش بیمارستان های خرم آباد و دو رده مدیران ارشد و میانی آنها بود. برای جمع آوری داده ها از روش کارگاهی استفاده شد. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه استاندارد Simply Better بوده و از اعتبار و روایى لازم برخودار است. از هر یک از بیمارستان های دانشگاهی، خصوصی و تامین اجتماعی، یک بیمارستان با استفاده از روش نمونه گیری ساده در نمونه پژوهش گنجانده شد. داده ها با استفاده از آمار توصیفی ارایه شد.یافته ها: میانگین امتیازات بیمارستان هاى دانشگاهى، تامین اجتماعى، و خصوصى در بعد «رهبرى سازمانی» به ترتیب ۲۶ درصد، ۳۲ درصد و ۲۱ درصد؛ در بعد «مسوولیت عمومى و شهروندی» به ترتیب ۲۹ درصد، ۳۹ درصد و ۱۸ درصد؛ و در بعد «خلاقیت، مخاطره و نوآوری» به ترتیب ۲۶ درصد، ۳۲ درصد و ۲۲ درصد بود.نتیجه گیری: بیمارستان هاى دانشگاهی و خصوصی پیشرفت و بهبود مداوم را در تعداد کمی از فرایندهای رهبری خود آغاز کرده اند. در حالى که بیمارستان تامین اجتماعی پیشرفت و بهبود مداوم را در طیف گسترده ای از فرایندهای رهبری اجرا کرده است. با توجه به این که رهبرى نیروى محرکه و پیشبرنده سایر عوامل دستیابى به کیفیت مى باشد، پیشنهاد مى شود بیمارستان ها نسبت به مستندسازی فرایندهای رهبری، تدوین شاخص هایی برای اندازه گیری میزان پیشرفت آنها، پایش شاخص ها به طور مستمر، شناسایى نقاط قوت وضعف و زمینه هاى بهبود و اجراى پروژه هاى بهبود اقدام نمایند.

کلید واژه: ارزیابی عملکرد، رهبری، خودسنجی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.