وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : گام های توسعه در آموزش پزشکی

تعداد صفحات :۱۴

زمینه و هدف: ارتقای کیفیت آموزش بالینی، مستلزم بررسی مستمر وضعیت موجود، شناخت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف است. این مطالعه با هدف تعیین وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفت.روش کار: در این مطالعه توصیفی در سال تحصیلی ۸۴-۸۳ از کلیه دانشجویان ترم آخر کارشناسی پیوسته پرستاری و کاردانی مامایی (۲۵۰ نفر) خواسته شد که پرسش نامه ای ۳۶ سوالی را به صورت خود ایفا تکمیل نمایند.یافته ها: مهم ترین نقاط قوت آموزش بالینی بر اساس میانگین نمرات به ترتیب مربوط به “حضور به موقع دانشجو در بخش” (۰۶/۸۹)، “حضور به موقع مربی در بخش” (۰۵/۸۵)، “رعایت پیش نیازهای دروس کارآموزی” (۵/۸۲)، “برخورد مناسب مربی با دانشجو” (۱/۷۴)، “علاقمندی مربی بالینی به کار”(۹۲/۷۳)، “سابقه کار بالینی مربی” (۱/۷۳) و مهم ترین نقاط ضعف آموزش بالینی به ترتیب مربوط به “استفاده از وسایل کمک آموزشی در محیط بالینی” (۸۴/۹)، “تعداد کافی دانشجو در بخش” (۹۱/۱۴) و “وجود امکانات رفاهی” (۶۸/۱۹) بودند.نتیجه گیری: گرچه برخی از ابعاد عرصه های آموزش بالینی خوب و عالی است، اما تقویت جنبه های مثبت و اصـلاح نقـایص مـی توانـد گامی موثر در راستای ارتقای کیفیت آموزش بالینی باشد و با ارزیابی های مکرر عرصه های بالینی و مقایسه وضـعیت موجـود بـا وضـعیت قبل و یا بعد، نقاط ضعف و قوت موثر در آموزش بالینی شناسایی گردد.

کلید واژه: آموزش بالینی، دانشجو، پرستاری، مامایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.