بررسی روش شناسی مطالعه مورد – متقاطع (case-crossover) (مقاله مروری)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روش شناسی مطالعه مورد – متقاطع (case-crossover) (مقاله مروری) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روش شناسی مطالعه مورد – متقاطع (case-crossover) (مقاله مروری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روش شناسی مطالعه مورد – متقاطع (case-crossover) (مقاله مروری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روش شناسی مطالعه مورد – متقاطع (case-crossover) (مقاله مروری) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله اپیدمیولوژی ایران

تعداد صفحات :۱۴

روش مورد – متقاطع ابتدا در اوایل دهه ۹۰ جهت مطالعه اثرات گذرا و مواجهات کوتاه بر روی خطر حوادث حاد از جمله انفارکتوس میوکارد بکار گرفته شد. در این روش جهت برآورد خطر نسبی، فراوانی مواجهه طی یک دوره قبل از حمله بیماری (دوره خطر) با فراوانی مواجهه طی دوره یا دوره های کنترل همان فرد بجای افراد مختلف مقایسه می گردد. یک یا چند زمان کنترل برای هر مورد جهت کنترل مخدوش شدگی به وسیله صفات ثابت و خود مخدوش شدگی میان اثرات حاد و مزمن آغاز کننده ها بکار می رود.آنالیز این روش بر پایه مقایسه فراوانی مواجهه دوره خطر با فراوانی مواجهه دوره کنترل یا مقایسه فراوانی مواجهه دوره خطر با فراوانی معمول مواجهه فرد (عادات معمول) انجام می گیرد. روش مورد – متقاطع در اپیدمیولوژی بیماری ها ی قلب و عروق، آسیب ها و آلودگی هوا مکررا استفاده شده است. این مقاله مروری شامل مطالعات مورد – متقاطع منتشر شده، برای کمک به خوانندگان جهت شناخت بیشتر مفاهیم این مطالعه و نقاط قوت و محدودیت های مطالعه مورد – متقاطع در اپیدمیولوژی آسیب ها و آلودگی هوا تنظیم شده است.

کلید واژه: مطالعه مورد – متقاطع، مطالعه مورد – شاهد همسان شده، مطالعه متقاطع

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.