بررسی نقش فناوری اطلاعات در فرایند شکل گیری قابلیت یادگیری بازار (زمینه تحقیق: صنعت بانکداری ایران)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش فناوری اطلاعات در فرایند شکل گیری قابلیت یادگیری بازار (زمینه تحقیق: صنعت بانکداری ایران) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش فناوری اطلاعات در فرایند شکل گیری قابلیت یادگیری بازار (زمینه تحقیق: صنعت بانکداری ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش فناوری اطلاعات در فرایند شکل گیری قابلیت یادگیری بازار (زمینه تحقیق: صنعت بانکداری ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش فناوری اطلاعات در فرایند شکل گیری قابلیت یادگیری بازار (زمینه تحقیق: صنعت بانکداری ایران) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : شریف ویژه علوم مهندسی

تعداد صفحات :۸

چگونگی رسیدن به مزیت رقابتی پایدار، از مباحث چالش برانگیز در زمینه مدیریت راهبردی است. صاحب نظران برای رسیدن به پاسخ این سوال، تحلیل و بررسی های بسیاری انجام داده اند. نتیجه تحقیق ها در حوزه مدیریت راهبردی، پایه های نظریه مبتنی بر منابع را شکل داده است. در حوزه بازاریابی راهبردی نیز خلق ارزش افزوده برای مشتریان با توجه به قابلیت های متمایز سازمان، اساس سازمان های بازار راهبر را تشکیل می دهد. از آنجا که قابلیت های متمایز سازمان نقشی کلیدی در این نوع سازمان ها دارند، قابلیت یادگیری بازار به عنوان قابلیت متمایز سازمان های بازار راهبر، درنظر گرفته شده است. این نوع قابلیت، از تلفیق نظریه مبتنی بر منابع و سازمان های راهبر استخراج شده است. یکی از مهم ترین منابع در تشکیل این قابلیت فناوری اطلاعات است که صاحب نظران اصلی در زمینه سازمان های بازار راهبر بر نقش آن تاکید ویژه داشته اند. پس از تحلیل و بررسی های انجام شده در سازمان های صنعت بانکداری ایران، و نیز تکمیل پرسش نامه توسط ۲۰۶ تن از مدیران و خبرگان این صنعت، مدل های جدیدی در این زمینه ارایه شده است. مدل اول نشان گر ارتباط بین فناوری و اطلاعات و قابلیت یادگیری بازار است و در مدل دوم ارتباط میان فناوری اطلاعات با حوزه های این قابلیت- شامل درک نیاز بازار، خلق نیاز برای بازار و ارزیابی خروجی به صورت نظام مند- نشان داده شده است. در دو مدل مذکور، تست آزمون فرضیه نیز انجام شده است.

کلید واژه: نظریه مبتنی بر منابع، سازمان های بازار راهبر، فناوری اطلاعات، قابلیت یادگیری بازار

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.