ارتقا رفتارهای ایمن پسران دانش آموز مدارس ابتدایی بر اساس الگوی پرسید ـ پروسید


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتقا رفتارهای ایمن پسران دانش آموز مدارس ابتدایی بر اساس الگوی پرسید ـ پروسید دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتقا رفتارهای ایمن پسران دانش آموز مدارس ابتدایی بر اساس الگوی پرسید ـ پروسید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتقا رفتارهای ایمن پسران دانش آموز مدارس ابتدایی بر اساس الگوی پرسید ـ پروسید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتقا رفتارهای ایمن پسران دانش آموز مدارس ابتدایی بر اساس الگوی پرسید ـ پروسید :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ارمغان دانش

تعداد صفحات :۱۴

مقدمه و هدف: آسیب های عابران پیاده یکی از دلایل مهم میرایی و ناتوانی در بین کودکان است و پیشگیری از این نوع آسیب ها یک اولویت مهم بهداشت عمومی است که نیازمند استراتژی های آموزشی و رویکردهای جامع می­باشد. هدف از این مطالعه طراحی و ارزشیابی یک برنامه آموزشی بر اساس الگوی پرسید ـ پروسید در ارتقا رفتارهای ایمن در پسران مدارس ابتدایی بود.مواد و روش ها: این پژوهش یک مطالعه کارآزمایی عرصه ای برای ارزشیابی برنامه آموزشی بر پایه الگوی پرسید ـ پروسید برای ارتقا رفتارهای ایمن در پسران مدارس ابتدایی بود. این مطالعه در سال ۱۳۸۶ در منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران انجام شد. مشارکت کنندگان این برنامه ۸۸ دانش آموز۱۰ تا ۱۱ سال بودند که ابزاری بر اساس الگوی پرسید ـ پـروسید را قبل و دو ماه پس از مداخله تکمیل نمودند. نمونه گیری به روش مبتنی بر هدف انجام شد. داده ها بر اساس نرم افزار SPSS و با استفاده از آزمون های مجذور کای، تی مستقل و زوجی تجزیه و تحلیل شد.یافته ها: یافته ها نشان دهنده وجود تفاوت معنی دار آماری در سازه های الگوی پرسید ـ پروسید (آگاهی، نگرش، رفتار، عوامل قادر کننده و تقویت کننده) در گروه آزمون نسبت به گروه کنترل، پس از اجرای مداخله بود.نتیجه گیری: بر اساس نتایج موجود، طراحی و اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر الگوی پرسید ـ پروسید می تواند سبب افزایش رفتارهای ایمن گردد. بنابراین استفاده از مدل های آموزشی در برنامه های آموزش بهداشت پیشنهاد می گردد.

کلید واژه: الگوی پرسید ـ پروسید، رفتار ایمن، مدارس ابتدایی، پسران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.