بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های آموزشی
تعداد صفحات :۳۰
زیبایی شناسی را می توان سازهایی فرض کرد که مانند تحول شناختی با گذراندن مراحلی رشد می کند. در کشور ایران پژوهشی در زمینه مراحل تحول زیبایی شناسی انجام نشده است؛ بنابراین در پژوهش حاضر می کوشیم تا با استفاده از تحقیقی تحولی، مراحل تحول زیبایی شناسی دانش آموزان شهر تهران را شناسایی کنیم و با تهیه ابزاری مناسب، توانایی تشخیص آثار زیباشناسانه از غیر زیباشناسانه را در دانش آموزان رده های سنی گوناگون مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم. جامعه آماری پژوهش ۱۵۶ دانش آموز سال تحصیلی ۸۵-۱۳۸۴ در مدارس روزانه دولتی شهر تهران بود که ۷۸ نفر آنها دختر و ۷۸ نفرشان پسر بودند. دانش آموزان به پنج گروه سنی ۷ تا ۹ سال، ۹ تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۳ سال، ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال تقسیم شدند. از میان دختران و پسران هر یک از این گروه های سنی، ۱۵ نفر به صورت تصادفی انتخاب شدند. نتایج تحقیق نشان دادکه در تحول زیبایی شناسی دانش آموزان شهر تهران سه مرحله وجود دارد: ۱- عینیگرایی (در دوره های سنی ۷ تا ۹، ۹ تا ۱۱ و ۱۱ تا ۱۳ سال)، ۲- داستان سرایی – عاطفه گرایی (در دوره سنی ۱۳ تا ۱۵ سال)، ۳- ارزیابی – نمادگرایی (در دوره سنی ۱۵ تا ۱۷ سال). اطلاعات پژوهش نشان داد توانایی تشخیص آثار زیباشناسانه از غیر زیباشناسانه با افزایش سن بهبود می یابد و این توانایی در دختران به طور معناداری بیشتر از پسران است.
کلید واژه:
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.