مدیریت تقسیم – توجه و افزونگی در محیطهای یادگیری چند رسانه ای: شواهدی بر سامانه های پردازش دوگانه در حافظه کاری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت تقسیم – توجه و افزونگی در محیطهای یادگیری چند رسانه ای: شواهدی بر سامانه های پردازش دوگانه در حافظه کاری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت تقسیم – توجه و افزونگی در محیطهای یادگیری چند رسانه ای: شواهدی بر سامانه های پردازش دوگانه در حافظه کاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت تقسیم – توجه و افزونگی در محیطهای یادگیری چند رسانه ای: شواهدی بر سامانه های پردازش دوگانه در حافظه کاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت تقسیم – توجه و افزونگی در محیطهای یادگیری چند رسانه ای: شواهدی بر سامانه های پردازش دوگانه در حافظه کاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)

تعداد صفحات :۲۰

هدف مطالعه حاضر، اصلاح اثرهای تقسیم توجه و افزونگی در محیطهای یادگیری چند رسانه ای از طریق ارایه متن به صورت شنیداری یا یکپارچه سازی فیزیکی منابع چندگانه اطلاعات بود. بدین منظور، موضوع شکل گیری صاعقه از طریق یک انیمیشن به دانش آموزان دوره راهنمایی (n=51) ارایه شد. همزمان با انیمیشن، یک گروه متن بر – صفحه ای را نزدیک انیمیشن دیدند (گروه موجز متنی)، گروه دوم گفتاری را شنیدند (گروه موجز گفتاری) و گروه سوم هم متن و هم گفتار را دریافت کردند (گروه افزونه). یادگیری فرآیند شکل گیری صاعقه از طریق آزمونهای نگهداری و انتقال اندازه گیری شد. عملکرد بهتر گروه گفتاری نسبت به گروه متنی در میزان نگهداری اطلاعات، اثر وجه حسی را آشکار کرد. اما عملکرد ضعیف تر دانش آموزان گروه افزونه در آزمون انتقال نسبت به دانش آموزانی که قالبهای موجز دریافت کرده بودند، اثر افزونگی را آشکار ساخت. نتایج بر پایه الگوی پردازش دوگانه حافظه کاری و ظرفیت محدود مجرای دیداری تبیین شدند. استلزامهای نظری و عملی یافته ها مورد بحث قرار گرفتند.

کلید واژه: تقسیم – توجه، افزونگی، وجه حسی، یادگیری چند رسانه ای، قالب آموزشی موجز، پردازش دوگانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.