مقاله بررسی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عوامل مرتبط با آن در سال تحصیلی۸۷ ۸۶
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عوامل مرتبط با آن در سال تحصیلی۸۷ ۸۶ دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عوامل مرتبط با آن در سال تحصیلی۸۷ ۸۶ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عوامل مرتبط با آن در سال تحصیلی۸۷ ۸۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عوامل مرتبط با آن در سال تحصیلی۸۷ ۸۶ :
مقاله بررسی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عوامل مرتبط با آن در سال تحصیلی۸۷ ۸۶ که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در پاییز و زمستان ۱۳۸۹ در گام های توسعه در آموزش پزشکی از صفحه ۱۴۷ تا ۱۵۲ منتشر شده است.
نام: بررسی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عوامل مرتبط با آن در سال تحصیلی۸۷ ۸۶
این مقاله دارای ۶ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پیشرفت تحصیلی
مقاله دانشجویان
مقاله زاهدان
چکیده و خلاصهای از مقاله:
زمینه و هدف: پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه ها و عوامل مرتبط با آن، از اولویت های پژوهش در آموزش و از مساله مورد توجه مدیران آموزشی دانشگاه هاست. این مطالعه به منظور تعیین پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عوامل مرتبط با آن در سال تحصیلی ۸۷ ۸۶ انجام شد.
روش کار: در این مطالعه مقطعی۳۸۰ نفر دانشجو در نیمسال دوم سال تحصیلی ۸۷ ۸۶ مورد بررسی قرار گرفتند. اطلاعات دموگرافیک و آموزشی (معدل دانشگاه و دبیرستان، تعداد ترم های مشروطی، دروس مردودی) از طریق پرسشنامه ای از شرکت کنندگان دریافت و با استفاده از آزمون های t test، آنالیز واریانس، آزمون کای دو و ضریب همبستگی مورد بررسی قرار گرفت. سطح معنی داری ۰۵/۰ در نظر گرفته شد.
یافته ها: نتایج نشان داد بین معدل دانشجویان دانشکده ها (p<0.05) و همچنین معدل مقاطع تحصیلی ایشان اختلاف معنی دار وجود دارد (p<0.05). بین معدل دانشگاه با توجه به جنس، بومی بودن و سکونت در خوابگاه نیز اختلاف معنی دار وجود داشت. حدود ۴/۲% از دانشجویان حداقل یک نیم سال تحصیلی مشروطی داشتند. پنجاه درصد از دانشجویان غیرعلاقه مند به رشته خود، دروس مردودی داشتند و ارتباط بین دروس مردودی و علاقه به رشته معنی دار بود (p<0.05).
نتیجه گیری: توجه به عواملی مانند بومی گزینی، عدم حضور در خوابگاه ها، معدل دبیرستان می تواند باعث پیشرفت تحصیلی دانشجویان شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.