بررسی و تحلیل سطوح حیطه شناختی و شاخصهای روان سنجی امتحان نهایی دروس عربی، حسابان و زیست شناسی دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه در سه منطقه متفاوت اقتصادی – اجتماعی استان خوزستان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تحلیل سطوح حیطه شناختی و شاخصهای روان سنجی امتحان نهایی دروس عربی، حسابان و زیست شناسی دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه در سه منطقه متفاوت اقتصادی – اجتماعی استان خوزستان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تحلیل سطوح حیطه شناختی و شاخصهای روان سنجی امتحان نهایی دروس عربی، حسابان و زیست شناسی دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه در سه منطقه متفاوت اقتصادی – اجتماعی استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تحلیل سطوح حیطه شناختی و شاخصهای روان سنجی امتحان نهایی دروس عربی، حسابان و زیست شناسی دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه در سه منطقه متفاوت اقتصادی – اجتماعی استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تحلیل سطوح حیطه شناختی و شاخصهای روان سنجی امتحان نهایی دروس عربی، حسابان و زیست شناسی دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه در سه منطقه متفاوت اقتصادی – اجتماعی استان خوزستان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد صفحات :۲۵

هدف عمده این پژوهش بررسی سطوح شناختی و شاخصهای رون سنجی سوالات امتحان نهایی دروس عربی، حسابان و زیست شناسی در مناطق برخوردار، نیمه برخوردار و غیر برخوردار و کل استان خوزستان بود. تعداد ۱۰۰۰ برگ امتحانی از هر جامعه به طور تصادفی نمونه های پژوهش بود. نتایج نشان داد که ویژگیهای روان سنجی سوالات امتحانات دروس در مقایسه با ملاکهای پیشنهادی قابل قبول بود. ضرایب تمیز اکثر سوالات امتحانی دروس مذکور بین دو گروه از دانش آموزان قوی و ضعیف در سطح احتمال P<0.05 تفاوت گذاشتند. ضرایب پایایی نشان داد که امتحانات از دقت و ثبات کافی برخوردار بودند. اعتبار محتوایی امتحانات حاکی از آن بود که طراحان سوالات توانسته بودند بین اهداف و محتوای دروس توازن مطلوبی برقرار کنند.

کلید واژه: حیطه شناختی، ضریب دشواری، ضریب تمیز، پایایی و اعتبار

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.