بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مساله خود – انتخابی و برنامه عمل


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مساله خود – انتخابی و برنامه عمل دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مساله خود – انتخابی و برنامه عمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مساله خود – انتخابی و برنامه عمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مساله خود – انتخابی و برنامه عمل :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی

تعداد صفحات :۲۵

هدف اصلی مطالعه حاضر تحلیل و ارزشیابی آثار «مساله خود – انتخابی و برنامه عمل» ناشی از تصمیم گیری افراد برای تحصیل در دانشگاه بر بازده آموزش عالی است. برای این منظور، از مبانی نظری – تحلیلی مساله خود – انتخابی – یعنی رگرسیون شرطی – و داده های مستخرج از آمارگیری مرکز آمار از ویژگیهای اقتصادی و اجتماعی خانوار سال ۱۳۸۰ استان تهران استفاده شده است؛ ابتدا آثار مساله خود – انتخابی بر برآوردهای بازده آموزش عالی شاغلان استان تهران تحلیل و ارزیابی شده و سپس، نتایج به دست آمده با نتایج مربوط به دو نمونه آماری از جامعه آمریکا مورد مقایسه و انطباق قرار گرفته است. نتایج به دست آمده نشان می دهند که: ۱. آموزش برای شاغلان استان تهران سرمایه گذاری پر بازدهی است؛ ۲. بازده آموزش عالی به طور چشمگیری بیشتر از بازده آموزشهای دیگر است؛ ۳. لحاظ کردن مساله خود – انتخابی در تحلیل ها آثار تجربی برنامه آموزش عالی را متاثر می سازد و آن را به طور چشمگیری افزایش می دهد؛ ۴. نتایج نمونه به دست آمده از استان تهران کاملا منطبق با یافته های حاصل از نمونه های استفاده شده در جامعه آمریکاست. بدین ترتیب، الگوواره یافته های همه نمونه ها مشابه و مطابق با تحلیل های نظری است؛ یعنی برآوردهای تجربی بازده آموزش عالی که مساله خود- انتخابی را نادیده گرفته، تورش دار و ناسازگارند و لذا، سیاستگذاری بر پایه آنها می تواند گمراه کننده باشد و نیز آثار نامطلوب جدی بر تخصیص منابع در یک جامعه به جا بگذارد.

کلید واژه: سرمایه گذاری آموزشی، بازده آموزش عالی، تحلیل تطبیقی، مساله خود – انتخابی، برنامه عمل و رگرسیون شرطی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.