تاثیر تمرین متغیر بر عملکرد یادداری و انتقال پاس بغل پای فوتبال


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تمرین متغیر بر عملکرد یادداری و انتقال پاس بغل پای فوتبال دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تمرین متغیر بر عملکرد یادداری و انتقال پاس بغل پای فوتبال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تمرین متغیر بر عملکرد یادداری و انتقال پاس بغل پای فوتبال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تمرین متغیر بر عملکرد یادداری و انتقال پاس بغل پای فوتبال :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حرکت

تعداد صفحات :۲۰

هدف این تحقیق، بررسی تاثیر سه روش تمرین متغیر بر یادگیری یک مهارت است. روش تحقیق این پژوهش، نیمه تجربی است. جامعه آماری تحقیق شامل مدارس ابتدایی شهریار کرج بود که یکصد آزمودنی به صورت در دسترس انتخاب شدند. این نمونه آماری به طور تصادفی چهار گروه ۲۵ نفره تقسیم شدند که سه گروه برای اجرای برنامه های تمرین متغیر و یک گروه، به عنوان گروه گواه انتخاب شدند. گروه های سه گانه تمرین متغیر به طور تصادفی به گـروه های «الف»، «ب» و «ج» نامگذاری شدند. به منظور تغییر شاخص ها، قطر و وزن توپ و مسافت تا هدف دستکاری شد. گروه «الف» پاس بغل را از ۵ فاصله و با توپ شماره ۴، گروه «ب» از ۱۵ فاصله و با توپ شماره ۴ و گروه «ج» از ۱۵ فاصله و با توپ های ۳ و ۵ انجام دادند. هر آزمودنی در هر جلسه می توانست ۶۰ ضربه بزند که این تکلیف شامل ۱۲ ضربه از هر ۵ فاصله بود. گروه «ب» از ۱۵ فاصله و از هر فاصله ۴ ضربه زدند. ضربـه های گروه «ج» نیز مانند گروه «ب» بود، با این تفاوت که هر ۲۰ ضربه را با شماره توپ یکسانی زدند. این تمرین ها در ۳ روز انجام شد و پس از ۴۸ ساعت، آزمون یادداری و انتقال انجام شد. ابزار جمع آوری داده ها، آزمون پاس بغل پای مور- کریستین بود. روش آماری استفاده شده، آزمون تحلیل واریانس و آزمون تعقیبی توکی بود. حاصل تحلیل امتیازها در مرحله یادداری نشان داد که بین عملکرد یادداری گروه «ب» و گروه گواه تفاوت معنی داری وجود ندارد (a=0.95). همچنین، بین عملکرد گروه های چهارگانه در آزمون انتقال تفاوت معنی داری مشاهده نشد (a=0.95). نتیجه کلی اینکه متغیر ساختن بیش از اندازه تمرین و نیز افزایش تعداد تکرارها، موجب افزایش بیشتر یادگیری در این مهارت نخواهد شد.

کلید واژه: تمرین ثابت، تمرین متغیر، یادداری و انتقال

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.